L'Oreal Paris Sugar Scrub | Teszt

by - vasárnap, február 09, 2020

Sziasztok! A kimaradásomat követően egy tesztet hoztam nektek. Már sokan hallhattatok erről a termékről, de most én is kifejtem a véleményemet.



Már nagyon régen kiszerettem volna próbálni ezt a terméket, mert nagyon sok jót hallottam róla. Viszont, én sohasem voltam oda a L'Oreal termékekért és egy kicsit félve is álltam hozzá a dologhoz. Mikor megkaptam akkor úgy voltam vele, hogy élek a lehetősséggel, kitudja, hátha újra veszem ha elfogyna. 





Termék leírás:

-A fekete pontok elleni L’Oréal Paris Smooth Sugars Clearing Scrub cukorradír az elöregedett hámsejteket és az összes szennyeződést eltávolítva, mélyrehatóan megtisztítja az arcbőrt. Tulajdonságai: eltávolítja az arcbőrről a szennyeződéseket, a faggyút és a sminkmaradványokat. Hatékonyan tisztítja a pórusokat, és csökkenti a fekete pontokat. Finommá, hidratálttá és élénkké teszi a bőrt. Kellemes, üde illata van.

Saját véleményem: 
- Mindenesetre ez nem olyan arcradír mint a többi, mivel 3 féle cukrot is tartalmaz sokkal ragacsosabb lesz az arcon is és nehezebb is eldolgozni mint más radírt, de lemosás után egyáltalán nem lehet érezni ezt a ragadós állagot. Puha lesz tőle az arcbőr. Az illata elég intenzív és sokáig tartó. Én ezt a terméket leginkább az orromra szoktam használni mert ott sokkal több mitesszerem van amit nagyon szépen megtisztít. Én az ajkamra is szoktam használni, főleg most ebben a száraz időben, mivel nagyon kiszárad a szám. Amióta használom meggátolja, hogy repedezett, sebes legyen a szám. 

Ti használtátok már ezt a terméket?

Puszi:


You May Also Like

0 megjegyzés