Miket vettem? | Primark, Pull&Bear, Stradivarius ...

by - kedd, október 22, 2019

Sziasztok! A legtöbben mindig a haul posztokat nézitek meg ezért is gondoltam, hogy megmutatom Nektek, hogy miket szereztem be az elmúlt napokban. 


Mivel itt az ősz ezért próbáltam minél jobban rámenni az őszi színekre viszont szerintem ez nem sikerült.  Boltokként szedtem össze a dolgokat, hogy jobban átlátható legyen. 

Elsősorban azt mutatom meg, hogy a Primarkból miket szereztem be, imádom ezt a boltot.
1. Mivel nagy Harry Potter fan vagyok ezért nem maradhatott ki a Harry Potteres pizsama és papucs. ( Erről nincs felpróbálós kép, viszont egy cuki kutyával kárpótlom ezt.)


2.Régebben utáltam az ilyen fazonú felsőket, itt a garbóra gondolok leginkább. De érthetném a színére is. Ebből a fazonból 2 színt is hazahoztam egy vöröset és egy mély zöldet. Azért is választottam ezt mert pár hónapja kinéztem egy nagyon jó garbós felsőt, de azóta sehol sem találtam ahhoz hasonlót. De nem bántam meg, hogy megvettem.


3.Imádom a kötött pulcsikat így ősszel. Augusztus végén már kötött pulcsikat nézegetek. Elsősorban garbós pulcsikat néztem de mivel abból van már egy pár itthon és mikor ezt megláttam tudtam, hogy jön velem haza. Leginkább a színe miatt tetszik és nagyon meleg, kényelmes. 












A következő bolt ahonnan vásároltam, az a Stradivárius, szeretek itt vásárolni mert a legtöbb ruha az én stílusomnak megfelelő. 

1.Ezt a ruhát színházra szerettem volna venni, de sajnos elkövettem azt a hibát, hogy nem próbáltam fel és a hossza egy picit kicsi nekem, de mindenesetre kitalálok valami megoldást, hogy kényelmesen tudjam hordani. 


2. Ezt a vásárlást leginkább azért terveztem be, hogy legalább 2 nadrágot vegyek, mert nálam egy nadrág fél évet bír ki és minden baja van. Remélem nem csak én vagyok ezzel így. Ahogy a fenti képeken is láthattátok egy világos kék színű koptatott nadrágot vettem.





A h&m egy olyan bolt ahol mindig veszek valamit egy vásárlás során. A mostani szerzeményem innen az ez a póló, amin az egyik kedvenc együttesem logója van

Mivel a régi bőrkabátom már nagyon a végét rúgta ezért beszereztem egy újat a Pull&Bearből. 






Szeretem az elegánsabb fazonú nadrágokat, szerintem ezeket lehet sportosabban is hordani és akkor a mindennapokon is megállja a helyét. Mikor ezt a nadrágot megláttam a Bershkaban elsőnek a színébe majd a fazonjába lettem szerelmes.Az egyik kedvenc nadrágom lett így ősszel. Bár szerintem ez manapság egy alapdarab lett a lányok szekrényében.



 


A pepcoban is jártam, innen 2 dolgot sikerült venni, egy zöld kötött felsőt és 2 pár karika fülbevalót.

Az utolsó bolt ahova mentem az a Deichmann, innen egy csizmát sikerült vennem. Ezt leginkább a bershkás nadrághoz vettem, de azóta mindenhez felveszem mert imádom, kényelmes és csak felhúzom és mehetek is.




Puszi: 

You May Also Like

0 megjegyzés