CeraVe | trnd

by - hétfő, december 28, 2020

Sziasztok! Már elég rég volt ezen a blogon bejegyzés amiért bocsánat. Most viszont hoztam Nektek egy tesztelős cikket. 


Jelentkeztem egy projektre a trnd.hu-n, ahol engem is kiválasztottak és kaptam egy csomagot tőlük amiben 2 fajta CeraVe terméktesztes csomagok voltak. 



1. CeraVe hidratáló krém , bőrsimító hidratáló krém

Ahogy beköszönt a hideg idő, nekem a bőröm nagyon szárazzá válik így kifejezetten örültem ennek a terméknek. Már sok jót hallottam erről a termékcsaládról de nem volt alkalmam még ezt a kettő terméket kipróbálni. Mint minden új krémnél amit kipróbálok volt bennem egy kis tartás mert nem minden krém vált be nálam. De amint elfogynak ezek a termékek biztos vagyok benne, hogy újra veszem. Mivel elég sok tesztet kaptam a családban is szétosztottam és csak is pozitív visszajelzést kaptam tőlük. 




Termék leírás

Védő hatású hidratáló krém. Egész napos hidratálás száraz bőrűeknek. Kifejezetten az érzékeny, száraz bőr hidratálására kifejlesztett formula. Ekcémára hajlamos bőrűeknek is megfelel. Arcra és testre. 3 alapvető ceramiddal és hialuronsavval segíti a védőréteg egyensúlyát és a hidratáltság megtartását. Szabadalmazott MVE® technológiával ceramidokat juttat a bőrbe és tartós hidratálást biztosít. 



  • Száraz bőr felnőtteknek és gyermekeknek (3 éves kortól) 
  • Megtartja a bőrben a nedvességet az akár 24 órás hidratáltsághoz 
  • 3 alapvető ceramiddal a bőr természetes védőrétegének támogatásáért
Összetevők: 
AQUA / WATER, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, CETEARETH-20, PETROLATUM, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, POTASSIUM PHOSPHATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, DISODIUM EDTA, DIPOTASSIUM PHOSPHATE, CERAMIDE NP, CERAMIDE AP, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, XANTHAN GUM, CARBOMER, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHEROL, CERAMIDE EOP

Mindenképpen csak ajánlani tudom a termékeket, ha esetleg már kipróbáltad akkor kommentben várom a Te véleményedet is.

Puszi: 
#iambloggeriamhere


You May Also Like

0 megjegyzés