Kisállat TAG

by - kedd, július 30, 2019



Sziasztok! Aki szemfüles és követ instagrammon tudhatja, hogy egy új kiskutyám van. Az előző kutyám októberben elhunyt, amit egy bejegyzésben már írhattam, de törölve lett az a poszt. Gondoltam, hogy az új kis kedvencemmel is megcsinálom ezt a TAG-et. ( Az előző kedvences TAG-et sehol sem találom, így nem tudom belinkelni nektek. )

1. Hogy hívják a kisállatod?
- Bogyó ( Apukám adta neki a nevet, mikor kaptam hirtelen nem tudtam, milyen név illene hozzá, mivel akkor még nagyon kicsike volt - bár most sem nagyobb - apa Bogyónak hívta így rajta maradt. )

2. Milyen fajta állat ő?

- kutya , yorkshire terrier

3. Milyen régóta van nálad?

- 2018. 12.24.-e óta 
 
4. Hogyan szerezted?

- Az előző válaszomból szerintem mindenki rájött, hogy karácsonyra kaptam. Említettem, hogy az előző kiskutyám októberben meghalt, személy szerint én nem szerettem volna egy újat, legalábbis ilyen hamar nem. De hiányzott valami/valaki mellőlem, szerintem ezt a szüleim látták rajtam. Aztán karácsonyra megkaptam a kis csodát.
 
5. Milyen idős a kisállatod?
- Most ( 2019. 07. ) 22.-én volt 9 hónapos.
 
6. Van-e valami vicces tulajdonsága a kisállatodnak?

- Nagyon kis szeretet éhes kutyus, szereti ha körülötte forog a világ és ha folyamatosan simogatják. Ha fekszem vagy éppen ülök és mellém akar bújni akkor mindig az orrát a kezem alá dugja és befészkeli magát a kezem és az oldalam közé. Ha egy kis simogatást szeretne akkor a orrával addig bökdös ameddig meg nem kapja azt a simogatást. Ahogy említettem szeretetéhes kutya, mikor egy kisebb időre is elmegyek otthonról mikor megérkezem örömében bepisil ( ez nem tudom, hogy minden kutyánál kis korban így van, vagy ezt betegségnek lehet venni, talán kinövi ). 
 
7. Mit jelent számodra a kapcsolatod a kisállatoddal?
- Ő a mindenem. Nagyon szeretem a kis állatokat és nem hittem volna, hogy a Pötyi után elfogok tudni lenni még egy kis kutyával. De egyszerűen nem lehet nem szeretni ezt a kis kutyát. Olyan kis bolond. 
 
8.Van-e valamilyen közös kalandotok?
- Az eddigieket nem mondanám nagy kalandnak, mert még kicsi. Sok helyen nem voltunk vele. De megemlíteném azt mikor a Visegrádi várnál voltunk és mivel akkor még nem bírta a hosszú sétákat végig cipelnem kellett. 
 
9. Milyen beceneveken hívod a kisállatodat?
- Hűhaa. Remélem senki nem esik nekem, hogy így becézem a kutyámat de amilyen kis rafinált néha megkapja a Köcsög jelzőt. De egyébként Bogyesz, Fiam, Baba, Vodka ( egy este mikor a barátnőmmel vodkáztunk és mindig kimondtuk ezt a szót figyelt rá, így rajta maradt ez is. ) Csúfi 

10. Milyen a természete? 
- Nagyon barátságos, játékok, szeretett teljes, akaratos, szeretetéhes, a kutyákkal elvan nagyon ( a nagy kutyákkal elég harcias néha, a kicsiket sokszor észre sem veszi ) a macskákat nagyon nem szereti, gyakran megkergeti a szomszéd cicákat. 


Nektek van kisállatotok?  

Ha Te is kitöltöd akkor mindenképpen linkeld ide a tiedet szívesen elolvasom! 

Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés