Garnier Skin Active krém | Teszt

by - vasárnap, október 20, 2019

Sziasztok! A napokban felraktam az insta sztoriba egy képet a legújabb krémről amit használok, és sokatok érdeklődött felőle, ezért gondoltam, hogy csinálok egy bejegyzést róla.

Ha már régebb óta követsz akkor biztos olvastál már arról, hogy eléggé komplikált a bőröm, ezért elég nehezen találom meg a megfelelő krémeket az arcomra. A napokban az elfogyott termékeimet mentem újra vásárolni, nézelődtem a polcokon mikor ezt a terméket megláttam. 




Korábban egy AVON-os teméket használtam hidratálás szempontjából. Viszont ez a termék nagyon szimpatikus volt a leírás alapján és mivel fogyóban volt az előző krém, gondoltam kipróbálom. 



Termék leírás: 
Botanical krém zöldtea-kivonattal, hidratál & mattít
Új, hidratáló termékcsalád, akár 96%-ban természetes eredetű összetevővel.
  • Tisztító tulajdonságáról ismert zöldtea-kivonattal gazdagított összetétele segít kiegyensúlyozni a bőrt.
  • Ez a krém természetes eredetű antioxidánssal gazdagított, ami segít védeni a bőrt a karos külső hatásoktól.
Érzékelt Hatékonyság
  • Azonnal: A bőr folyamatosan hidratált, akár 48 órán át.
  • Napról napra: Rendszeres használat mellett az arcszín frissebbnek és egységesebbnek látszódhat. A bőr természetesen hidratált és kiegyensúlyozott lehet.
Parabén-, szilikon- és szintetikus-színezőanyagmentes, bőrgyógyászati felügyelet mellett tesztelt és érzékeny bőrre is megfelelő összetétel.

Saját véleményem: 
- Biztos sok bloggernél, vagy youtubernél olvastál/hallottál erről a termékről. Mert ha jól emlékszem volt egy idő mikor mindenki ezt használta, bár engem valahogy elkerült vagy éppen nem figyeltem fel rá. Sokak úgy vannak vele, hogy ugyan olyan hidratáló krém mint a többi. De én írnék róla pár szót, mert nekem teljesen bevált és biztos vagyok benne, hogy még venni fogom ha esetleg elfogy. 
Ősszel elég száraz a bőröm így kell neki a 100%-os hidratálás, amiben a termék teljesen jól megállta a helyét. Egész nap tartó friss érzetet ad a bőrnek és az illata is elég tartós, ami szerintem fontos és nagyon kellemes illata van. Elég egy kevés is a termékből, hogy fedje az egész arcot. A felszívódása szerintem ( legalábbis az én bőrömön ) lassú, de nem is bánom, ez mellékes a termék jó tulajdonságai mellett. 

Puszi: 

You May Also Like

0 megjegyzés