Az eltűnésem oka

by - vasárnap, július 28, 2019




Sziasztok! Már egy jó ideje nem volt semmi bejegyzés a blogon, ennek több oka is van. Nagyon sokan írtatok, hogy mégis mi van velem, mikor lesz új poszt és miért nem vagyok aktív nagyon sehol sem, ezért mindenképpen írni szerettem volna erről.
Az igazság az, hogy az emberek nem nagyon szeretnek olvasni, legalábbis a többség nem, ezért videókat néznek, ezért is elterjedtebb a youtube mint bármelyik blogger felület. Persze vannak olyan emberek aki mai napig az olvasást részesítik előnybe ( többek között én is ) és írni is szeretek ezért nem töröltem még a blogomat pedig nagyon sokszor gondolkodtam rajta. 
Aki már egy ideje követ azt is tudja, hogy létre hoztam a Blogger Közösséget   ahol ugyan csak nem vagyok aktív ennek is több oka van, de aki ott tag az pontosan tudja, hogy miért is. Nemrégiben törölni is akartam az egészet, mert úgy éreztem, hogy felesleges. Aki a csoporttagok közül szeretne újat csinálni úgy is csinálna bár az sem lenne ugyan olyan mint volt így inkább meghagyom egy időre. 
 A főbb oka az, hogy nem írtam mert semmi ötletem nincs, hogy miről írhatnék, mi az ami Titeket érdekel, hogy maradjak a régi témáknál vagy keressek új témákat. Azon is gondolkodtam, hogy csinálnék még interjúkat, mert azt is egy időbe felhagytam a tanulás miatt, de szívesen készítenék újakat vagy akár olyanokkal is akikkel már egyszer csináltam és úgymond egy "friss" változatot osztanék még. 
Nagyon sok posztom amit még nem hoztam nyilvánosságra már csak arra vár, hogy közzétegyem, csak sokan el sem olvassák, csak megnézik jobb esetben írnak valami hozzászólást. 

Nem akartam erre a bejegyzésre több karaktert szánni, mert a lényeget leírtam és szerintem nagyon sok blogger társam egyet ért az előbbiekkel. Lehet nem is lesz sokáig nyilván ez a poszt, akiket érdekel miért tűntem el azok úgy elolvassák ezt a pár sort akiket meg nem csak rányomnak vagy még azt sem. :) 

Puszi: 
 

You May Also Like

0 megjegyzés