Manzara együttműködés

by - szombat, március 16, 2019

Sziasztok! A mai bejegyzésben egy webshopot mutatok be nektek, amiről már biztos többen hallottatok vagy akár már rendeltetek is innen. Nem OUTFIT posztnak indult de akár lehet az is.


Az oldalon már több outfit posztot láthattatok már, és mivel egy ideje nem volt  ilyen bejegyzés, plusz én is eltűntem egy ilyen poszttal érkeztem Nektek, ugyanis ezekre a bejegyzéseimre kapom a legtöbb visszajelzést.

Ruhákat nagyon ritkán rendelek, én jobban szeretem inkább felpróbálni őket, de ha valami megtetszik és sehol nem találok hasonlót akkor mindenképp a rendelés mellé teszem le a voksom. A napokban felkeresett a Manzara egy együttműködés szempontjából, nagyon örültem ennek a felkérésnek innen is nagyon szépen köszönöm a lehetőséget. 

A webshopról röviden annyit, hogy nagyon letisztult, mindenki megtalálja a számára megfelelő ruhát vagy egyéb más terméket, ugyanis nagyon sok fajta darab megtalálható az oldalon. Több mindent átnéztem, hogy mire is lenne szükségem, vagy mi az amit szívesen hordanék. A webshopon található többféle  bikini, egybe ruha, felsők, nadrágok, kiegészítők, stb... A webshopról rendelt ruhákról már több blogger társamtól hallottam, hogy teljesen megvannak elégedve vele, én régebben rendeltem már innen, ezért is 100%-ban megbízom az oldalban. 


BIKINI TAMATHA fekete 
 Mivel lassacskán itt van a nyár ezért is elsősorban a bikiniknél néztem szét, ugyanis én mindig ilyenkor szoktam megrendelni a fürdőruhákat, nem tudom, hogy ki van még így vele, hogy már télen elkezdi nézni ezeket a darabokat. Azért is szeretnék innen m  ajd bikinit rendelni mert már rendeltem innen fürdőruhát, és strapabíró, nem nyúlik és az én stílusomhoz teljesen megfelelő. Ti is bátran szétnézhettek biztos találtok számotokra megfelelő darabot, IDE kattintva már nézegethettek is.





   
CSIPKERUHA ADABEL fekete
Külön megemlíteném az itt megtalálható ruhákat is, mert nagyon sok olyan darab van amit szerintem a hétköznapokra de akár egy alkalomra is fellehet venni. Én általában az ilyen ruhákat részesítem előnybe. Több ruhát már kiválasztottam amit szintén megfogom rendelni a későbbiekben. IDE kattintva Ti is megnézhetitek az oldalon megtalálható ruhákat. 










Mivel én most nagyon megszállottja lettem a pulcsiknak és kezd kijönni a jó idő ezért egy sárga pulcsit rendeltem, és erről a pulcsiról láthattok a következőkben képeket. 




You May Also Like

0 megjegyzés