Himalaya lehúzható arcmaszk | Teszt

by - vasárnap, február 17, 2019

Sziasztok! Az elmúlt hetekben egy új terméket próbáltam ki és ebben a posztban erről a termékről olvashattok egy kicsit.


  
Már többször írtam Himalaya termékekről és már évek óta használom ezt a termék családot. Arcmaszk, arctisztító, ajakbalzsam, stb.. Szerintem az olvasóim többsége már hallott erről a márkáról viszont lehet, hogy még nem próbálta ki. Ez a Himalaya hidratáló lehúzható arcpakolás mandula és uborka kivonattal normál és száraz bőrre való.

A termékről: 
- Természetes AHA savakban és antioxidánsokban gazdag uborkát, mandulát és ananászt tartalmaz. Segít eltávolítani az elhalt hámsejteket. Hűsíti, hidratálja, tonizálja és feszesíti a bőrt. Használata : Vigye fel a megtisztított arcra, nyakra, a szem közvetlen környékét kihagyva! Hagyja 10-15 percig száradni! Az arc külső felétől kezdve óvatosan húzza le a maszkot! Hetente egyszer- kétszer alkalmazza! Sérült, gyulladt bőrre ne alkalmazza!

Első sorban a csomagolásáról ejtenék pár szót, szerintem mivel egy természetes anyagokból összeállított termékről van szó, nem is tudnék más milyen csomagolást elképzelni neki. Nekem ezért is tetszenek a márka csomagolásai mert tényleg az egyszerű vonalnál maradnak meg, ami még is feltűnő, legalábbis számomra. 
Én a terméket a hét elején és végén szoktam használni, teljesen felfrissíti a bőrömet, és kellemes lágy tapintása lesz. Az én arcbőrömön a 4-5 használat után láttam a változást, ez arc típustól függ, az enyém most nagyon száraz, sajnos. 
Az illata nagyon hosszan megmarad a bőrön, de teljesen kellemes illata van, inkább csak az uborka illatát lehet érezni. 

Nekem ez a termék teljesen be vállt egy nagyon szeretem, nem is tudnám kihagyni a heti arc tisztítás során. 

Te használtad már ezt a terméket? 

Puszi: 
 

You May Also Like

0 megjegyzés