Őszi OUTFIT | 2018

by - szerda, október 31, 2018

Sziasztok! Nem sűrűn szokott lenni outfit bejegyzés a blogon, pedig erre nagyon sok visszajelzés szokott jönni, hogy szeretitek. De be kell valljam én is kedvelem az ilyesfajta cikkeket, ezért boldogan készítettem el ezt a cikket.

Aki követ instagrammon már láthatott néhány képet ezek közül. Ha esetleg nem követsz akkor ITT megtudod tenni, sokkal aktívabb vagyok és sokkal több mindent megtudhatsz rólam ha esetleg éppen nem jön ki új poszt a blogra. 

Imádom az őszt, és imádom az ősz színeit is. Ez az összeállítás nagy kedvencem ugyanis tényleg egy hangulatos őszi outfit. Sosem voltam az a színesen öltözködő lány, igazából a képekből is látni. De egy kis barnát is belecsempésztem, ezt a mellényt már többször láthattátok posztokban ugyanis imádom ezt a mellényt.  

        


 


 Mellény : Kik 
Átlátszó felső: Stradivarius
Trikó: Tally
Nadrág: Bershka
Cipő: Vans  

Nektek, hogy tetszett ez az összeállítás? 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés