Himalaya arclemosó gél

by - kedd, október 16, 2018

Sziasztok! Egy újabb fantasztikus terméket próbáltam ki a napokban amit mindenképpen megszeretnék osztani veletek, ugyanis többen írtátok nekem, hogy milyen arclemosót használtok. Vártam egy kicsit ezzel a cikkel a tesztelés miatt, de végre megoszthatom veletek a tapasztalataimat. 

Én az arcomra mindig is nagy igényt fordítottam, ezért is érdekel minden kozmetikai dolog, és járok utána mindennek. Akik régebb óta olvasnak tudják nagyon jól, hogy szeretek növényi eredetű termékekkel dolgozni. Ezért is örültem mikor olvastam a terméknek az összetevőit. A terméket egyébként egy barátnőm ajánlotta.

Termék leírása: 
Egyszerre tisztítja meg az arcot a szennyeződésektől és radírozza le az elhalt hámsejteket. Gyengéd arclemosó gél, ugyanakkor remekül használható smink eltávolítására is. A barackmag szemcsék gyengéden tisztítják meg a bőrt az elhalt hámsejtektől, segíthetnek serkenteni a bőrmegújulási folyamatokat és megelőzni a mitesszerek kialakulását. A nim növény és a citrom mélyen tisztítja a bőrt, eltávolítva a felesleges faggyút és szennyeződéseket. Az aloe vera nyugtatja a bőrt és segít fenntartani a természetes vízháztartás egyensúlyát, hogy a bőr napról napra frissebb, fiatalosabb és ragyogóbb lehessen.


Rátérek a csomagolásra mert nekem nagyon tetszik az egyszerűsége és, hogy látni lehet mi is van a tubusban. Nekem a 150 ml-es van meg, viszont láttam több helyen kisebb kiszerelésben ha esetleg valaki próba szempontjából vásárolná meg. De bátran merem ajánlani mert minden bőrtípusra ajánlott. 
Én már 4 éve ha nem több ideje használtok Himalaya termékeket. Nem is volt még olyan termék ami nem vált volna be vagy nem a kívánt eredményt kaptam volna.  A legtöbb ilyen termék természetes anyagból készül ezért mondanám ezt a márkát (is) a legjobbnak. Bár ez bőr típustól függ kinek mi jön be. A barátnőm igazából csak jót mondott erről az arclemosóról ezért is szerettem volna annyira kipróbálni, azelőtt, hogy mondta volna is szemezgettem ezzel a termékkel, de a Himalaya egy másik arclemosóját használtam, azt is nagyon szeretem. 
A gélnek nagyon kellemes illata van, általában fürdéskor szoktam használni, jó alaposan megmosom az arcom meleg vízzel majd a T zónát és az államat átmasszírozom vele, majd szép alaposan lemosom. Az első alkalom után tisztábbnak látszódott a bőröm. Azt le kell, hogy írjam elég problémás volt a bőröm mikor elkezdtem ezt a terméket használni mert nekem nyáron zsírosabb a bőröm több pattanás jelenik meg az arcomon. 1 hét használat után azt vettem észre, hogy a régebbi pattanás nyomokat amik feltűnőek voltak, minimálisan eltüntette. Amióta használom az arcomon mitesszereket nem találtam, pattanások sem alakultak ki. 
Teljes mértékben megvagyok elégedve a termékkel és bátran merem ajánlani mindenkinek. 1200-1500 Ft között lehet megvásárolni drogériákban és hipermarketekben . Ha esetleg valaki használta és hozzáfűzne még valamit a cikkhez, kommentben tegye meg. 
Puszi:


You May Also Like

0 megjegyzés