Blogger TAG

by - kedd, szeptember 26, 2017

Sziasztok! Ismét itt van egy TAG. Már régóta megszerettem volna osztani veletek ezt. De mindig halogattam. Ez a Tag olyan mintha egy interjú lenne, saját magad interjúvolnád meg. Ha gondoljátok ti is vigyétek, és töltsétek ki. De linkeket kérek! Kíváncsi vagyok rá! :) 

Mivel nem találtam semmi olyan Tag-et ami nekem tetszene és kitölteném ezért gondoltam, hogy elkészítem a sajátomat, de persze ahogy említettem ellehet vinni nyugodtan.:)


 Mióta blogolsz? Miért kezdted el?
- Talán 2011 óta. A legjobb barátnőmmel kezdtünk el egy közös oldalt, még a mindenkilapján. Aminek nagy sikere volt. Szeretek írni, naplót is vezettem régen, de a gondolataimat megszerettem volna osztani másokkal nem csak a barátokkal, családdal. Így jött az ötlet, hogy csinálok egy blogot. 

 Voltak negatív élményeid a blogolással kapcsolatban?
-Amint említettem, hogy az első blogom a barátnőmmel készült, és nagy sikere volt. Valakinek ez nem tetszett. Egyik nap arra léptem fel, hogy a vendégkönyvet tele írták " beeee, boooo" és hasonló szavakkal. De több oldalon keresztül. Ezt mire kitöröltem sok idő volt. De utána minden napos lett már. Utána már nem csak a vendégkönyvbe hanem más menüpontba is ezeket írta. Mikor megunta akkor jött egy üzenet tőle vendégkönyvbe. Rákattintottam a nevére. Ott volt egy oldal, ugyan az volt az oldala neve mint a mienknek egy '-' különböztette meg az övét a mienktől. Az oldala teljesen olyan volt mint a mienk, mindent lemásolt. Fejlécet, a kódokat, a menüpontokat mindent. Blogger társaink is segítettek eltüntetni őt. De akkor fejeztük be azt az oldalt. 

 Miért szeretsz írni?
- Nem szeretem magamban tartani azokat a dolgokat amiket más is szívesen hallana. Szeretem megosztani másokkal a véleményem, és tapasztalataimat, hátha nekik is segít. Kevés időm van ugyan az írásra, mert mindig úton vagyok valamerre, sosem vagyok otthon. De ha vannak olyan napjaim amikor nem csinálok semmit akkor általában írok, lenyugtat, és nem kavarog annyi minden a fejembe. 

Miért pont abban a témában írsz amiben írsz?
-Szeretem mint a sminkelést, a fodrászkodást, a bőr és arcápolást, a divatot. Ezért nyitottam egy beauty and fashion blogot. Kiskorom óta érdekelnek ezek a témák, talán ezek azok amiket sose unok meg. Mindig valami újat tudok meg, újat próbálhatok ki. Persze megtalálható más témák is a blogomon, mint pl. az interjúk. Ezt is nagyon szeretem csinálni. Szeretek emberek között lenni, beszélgetni új dolgokat tudni meg. Néhány interjú felemtől sok mindent megtudtam amit nem tudtam eddig.

 Hány nap alatt szoktál megírni egy cikket? 
- Ha kevés időm van egy cikk megírásához akkor van, hogy rá megy egy hetem. Mire mindent kitalálok, hogy nézzen ki, miről is írjak, elrendezés, megcsinálni hozzá a képet, újra átnézni, hibákat keresni, átnézni megint stb. De ha egy nagyon szabad, akkor azt a napot rászánom arra, hogy megírok egy cikket, és tökéletesítsem. Ha az nap van még időm, akkor megírok még egy cikket.

 Milyen gyakran posztolsz? 
- Az elején majdnem minden nap posztoltam. Akkor nagyon sok ötletem volt, hogy milyen témákban szeretnék írni, csak úgy jöttek az ötletek. Most más sajnos nem. Naptárban vezetem amúgy az ötleteket, és mikor összegyújt pl. 10. Akkor beosztom napokra. Van, hogy egy héten 3 cikk lesz, vagy 1. De az is lehet, hogy minden nap, attól függ mennyire van sok cikkem. Persze előre is szoktam gondolkodni, vannak már novemberre illetve januárra is cikkeim..de hol van az még?! :D

Melyik blogokat szoktad látogatni még?
- Sok blogger társamnak szoktam nézni az oldalát. Akiket követek itt blogspoton mindig megnézem az új cikkeiket. Akik még cserében vannak azoknak is. Különféle facebookos blog csoportokba ha valaki megoszt valami olyan témájú cikket ami érdekel akkor egyből olvasom a cikket, utána pedig a blogját. 

Vannak blogger barátaid?
- Van egy kisebb közösségünk. Blogger közösség. Még én indítottam. Azon belül van egy chat csoportunk, amiben néhányan vagyunk, velük nagyon jól kijövők, nagyon szeretem őket. Mostanában nem vagyok nagyon aktív a csoportban, mert alig van időm. Velük van egy közös blogunk is a Blogger Queens

Puszi: 

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszett ez a TAG ezért én is megcsinálta. :)
    Ha esetleg érdekel akkor nézz be hozzám. :)
    (http://zsuzsiii24.blogspot.com/2017/10/blogger-tag-2017.html)
    Illetve nagyon szuper a blogod és további sok sikert ívánok neked.
    puszi Zsuzsiii

    VálaszTörlés