Interjú Melindával a tilthesundies.bs írónőjével.

by - péntek, szeptember 15, 2017

Sziasztok! Ismét egy interjút hoztam nektek. A mai interjúban Melindával olvashattok egy kis interjút. Melinda blogját ITT találhatjátok.

coffee kép


1. Mesélj egy kicsit magadról, amit érdemes tudni rólad.
-20 éves vagyok, jelenleg a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen tanulok, a piliscsabai kampuszon, ami egyszerűen gyönyörű épület (komolyan, érdemes csekkolni:D). Fánkőrült vagyok, rúzs bolond, cicaimádó, gyűjtöm a párnákat, az illatgyertyákat és imádok mindent, ami kicsit is egyedi.

2. Mi okból jött létre a blogod? Mesélsz arról is egy kicsit?
-Ez a blog már lassan egy éve elkészült, eleinte nem tudtam mi lesz a sorsa, csak írni akartam. Az egyetemre kerültem, nehéz volt beilleszkednem és szerettem volna valamit csinálni, hogy ne depizzek be teljesen. Eleinte mindenféléről írtam, még fánkokról is. Aztán egy időre szüneteltettem, mert nem láttam értelmét a blogolásnak, nem volt konkrét témám. Aztán most a nyáron több megszólás ért a vékony testalkatom miatt, így gondoltam akkor vezetek erről egy blogot.
A vékonyság áll a középpontban, de emellett igyekszem más témákról is írni. Az önbizalom fejlesztése nekem fontos, így az is szerepet kap, de emellett mivel imádom a rúzsokat, a körömlakkokat, az egyedi, különleges cipőket, ruhákat, egész biztos, hogy ezekről is lesz szó bőven.

3. Miért pont ez lett a címe?
-Vékony, de gyönyörű. Nem tudom igazából, sokat gondolkodtam, hogy mi legyen a blognak az új címe, előtte nem ez volt. Végül emellett döntöttem, mert sok embernek nem jön be a túlságosan vékony alkat (ahogy a másik oldal sem, de ez így van rendjén), de én attól még lehetek gyönyörű.

4.Melyik bejegyzésedre vagy a legbüszkébb és miért?
-A levél reakciómra. Kapott hideget-meleget, sok mindenki félreértette, de sokan örültek, amiért végre összefoglaltam. Rájöhettünk, hogy nem vagyunk egyedül! Óriási eléréseket produkált az a bejegyzés.

5.Szabadidődben mit szoktál csinálni?
-Az íráson kívül nem sok mindent. Eléggé antiszociális egyén vagyok, de igyekszem ezen változtatni és több új dolgot kipróbálni. Szeretek kirándulni, utazni, új helyeket felfedezni, bár ezt a legtöbb ember elmondhatja magáról.

6. Van valami nagyobb célod a blogolással kapcsolatosan?
-Szeretnék egy olyan közösséget kialakítani, ahova mindenki boldogan tér vissza, ha olvasni támad kedve! ^^ Illetve sokszor szembesültem azzal, hogy a molett nőknek sokkal több ilyesfajta felület van, értem ezalatt szintén a blogokat vagy a youtube csatornákat, ahol erőt adnak nekik, de soványaknál ilyet még nem találtam (ettől függetlenül lehet, hogy van) így gondoltam létrehozom én ezt a felületet! Szeretnék motivációt adni a hozzám hasonlóaknak, de a blog persze nem csak nekik/nekünk szól! Igyekszem a jövőben olyan tartalmakat is gyártani, amelyek mindenki számára élvezhetőek és hasznosak.

7. A mostani blogod előtt volt már más blogod?
-Igen-igen, de mindig mosolyognom kell, ha eszembe jut. Az a blog csupán egy virtuális napló volt, ahova napi szinten leírtam, hogy mi történt velem (általában persze semmi érdekes nem történt). A barátaimon kívül más nem hiszem, hogy olvasta.

8. Kik támogatnak téged a blogolásban?
-A legjobb barátnőm és a barátom maximálisan támogatnak.

9. Volt már negatív ill. pozitív élményed amióta blogolsz? Ha igen, mi?
-Negatív nem volt, talán a kritikát kicsit nehezen fogadtam, de utána összeszedtem magam és szépen reagáltam rá, úgy ahogy kell, és rájöttem, hogy ez hozzá tartozik a dologhoz, főleg ha egy ilyen megosztó témáról írok. Pozitív pedig minden oldalmegtekintés, minden komment és minden feliratkozó! Mindegyiknek úgy örülök, mint egy kislány. :3

10. Mit üzensz az olvasóidnak?
-Azt, hogy köszönöm, ha olvasnak és hogy mindannyian gyönyörűek.

Köszönöm az interjút!


Ha te is szeretnéd, hogy készítsek veled egy interjút,  mindenképp jelezd nekem. Tetszett a cikk akkor kövess be, hogy ne maradj le az újabb bejegyzéseimről. 

Puszi: 


You May Also Like

0 megjegyzés