Orofluido hajolaj

by - szombat, október 07, 2017

Sziasztok! Nemrégiben szerencsém volt és nyertem egy csomagot Bogitól. Amit innen is nagyon szépen köszönök neki. Több terméket is nyertem, és egy nagyon aranyos levelet is kaptam tőle, amiben leírta azt is, hogy véleményt kérne a termékekről. Így hát pár termékről tesztelést fogok írni.


Az első termék amiről írni fogok egy hajolaj a Orofluido-tól. Ennek a terméknek kifejezetten örültem mert utána néztem és teljesen megfelelt nekem, mert sok sampont, balzsamot, pakolást, olajat nem használok különböző anyagok miatt, mert teljesen szétroncsolja a hajamat, szóval ez egy plusz pont a terméknél. 



Minden hajtípusra alkalmazható, nem kiöblítendő selymes állagú hajolaj. Nedves és száraz hajra is használható. Használata: hajhossznak és tömegnek megfelelő mennyiséget tegyünk a tenyerünkre és egyenletesen oszlassuk el a hajon. Az extra fény elérése érdekében száraz hajra is használja. 

Tapasztalatom:
  • Én nagyon válogatós vagyok hajolajak szempontjából, mert nagyon sok anyag zsírosodást vállt ki a hajamból. Ezért is szeretem a természetes anyagokból álló hajtermékeket. De ez a termék nálam elérte azt amire szüksége volt a hajamnak. Nagyon örültem, hogy ez a termék is a csomagban volt, csak ajánlani tudom. Nem 2 vagy 3 alkalom után látszódott a változás hanem egyből az 1 használat után. Kellemes illata is volt, selymes és a reggeli hidegben sem ugrott össze a hajam, nem gubancolódott össze a hajam a nap folyamán. A csomagolása is nagyon tetszett, nem is akarom kidobni a dobozát mert nagyon szép. Az üvegcséje is nagyon aranyos. 


Mindenesetre nagyon jó termék, én csak ajánlani tudom mindenkinek. Szerintem egy próbát megér egy kisebb kiszerelésben megvenni. 

Ti használtátok már ezt a terméket? 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés