Cosmia napolaj - bronzosító

by - kedd, június 13, 2017

Sziasztok! A mai bejegyzés egy igazán nyári termékekről fog szólni, amit már teszteltem. Gondoltam megosztom veletek a véleményem ezekről a termékekről. Az Auchan szépségmárkáját próbálhattam ki a Cosmia nevű termékcsaládját.



Nyáron gondoltam senki nem engedheti el a naptejet/napolajat. Ti melyiket szeretitek jobban? Én sokkal jobban szeretem a napolajat mert egyenletesen barnulunk le tőle. A mai nap egy nap olajat hoztam nektek, és egy napozás utáni bronzosítót. Már nagyon vártam, hogy elkészíthessem ezt a tesztet. Már évek óta keresem azt a napolajat ami tényleg véd, és nem kell mindig kenni magam vele, hanem kitart egy ideig. Szerintem a Cosmia lesz most a nagy kedvenc! :)





Mikor megkaptam ezt a terméket, akkor nem is gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz. Az illata nagyon jó, nem az a megszokott illat szerintem. Pár perc kell még beszívja a bőr napolajat, a felesleg meg majd úgyis lejön fürdés során esetleg. Tudni kell, hogy az én bőröm nagyon gyorsan leég. Minden évben elkezdtem májusban már napozni, hogy ne az erős napnál égjek le, és legyen egy kis színem akkora. De mindig is leégtem, pedig "jó" termékeket használtam. Értem itt :  Nivea , Sunkiss stb.. Most amikor kifeküdtem napozni, bíztam benne annyira nem égek le, mint szoktam. Kb 10 percet hagytam míg felszívódjon a napolaj, majd kifeküdtem a napra. Nem tudom, hogy meddig lehettem kint a napon, ezt sajnos nem néztem. De este mikor néztem magamat a tükörben eléggé meglepődtem. Az arcom egy kicsit piroskás volt, de másnapra eltűnt, és kapott egy kis színt. A többi testrészem is nagyon szépen lebarnult, a bikini vonalak látszódtak csak egy kicsit. ( Közben járok szoliba, és ott minden lebarnul szépen.) Ezt eljátszottam még 2x mikor szép időnk volt, és tényleg látszik az eredmény. 

Ki szokott még napozás utáni bronzosítót használni?
Vele is úgy voltam mint a napolajjal, hogy előtte nem igazán találtam meg a tökéletest számomra. Lehet, hogy ez sem az még. Jövőre lehet, hogy jobb lesz, de mindenesetre nagyon megvagyok elégedve vele. Ugyan még nem értem el azt a színt amit szeretnék, amit lehetne is kiemelni. De nagyon szép bronz hatást az a bőrnek. Kellemes illata miatt már most a tengerparton érzem magam. 

Nektek  melyik a kedvenc napolajotok/naptejetek, és bronzosítótok ? Ha tetszett a cikk, akkor kövess be, hogy a következő bejegyzésemről elsők között értesülj. 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés