Gabriella Sabatini parfüm.

by - szerda, június 14, 2017

Sziasztok! A mai nap egy parfümről fogok írni nektek, ami a Gabriella Sabatini - Miss Gabriella Night nevet viseli.  Egy kis cikkben leírom róla a véleményemet nektek róla.:)

Születésnapomra kaptam még ezt a parfümöt, ami az előző hónapban volt, akkor még nem is fogott meg ennyire az illata. Reggel néztem/szaglásztam az illatszereimet, kibontogattam a dobozból ami még nem volt kibontva. Mikor a Miss Gabriella Night-hoz értem akkor picit elidőztem vele. Az illata valami fenomenális. Gyümölcsös-virágos. Nem nagyon intenzív az illata, inkább kellemesen frissítő. Engem egy reggeli sétához emlékeztet tavasszal. 

Az üvegcséje is nagyon aranyos, 30ml. De az illata az ami mindent visz. 

Nyaralásra kerestem parfümöt, ami nem az az erős, fűszeres illat, hanem az a kellemes lágy nőies illat. Ha kifogy mindenképpen fogok még venni, mert nagyon megszerettem az illatát, remélem nyaralásra nem fogyasztom ki, vissza is tettem a dobozba.:) 

Ti próbáltátok már ezt a márkát? 

Ha tetszett a cikk akkor kövess be, hogy a legközelebbi bejegyzésemet elsők között olvasd el. 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés