Interjú Isabellel a nyctophilia.gportal írónőjével.

by - csütörtök, május 04, 2017

Sziasztok! Egy újabb interjút hoztam egy nagyon kedves, életvidám lányról, akiről tudni kell, hogy kint él Törökországban. A blogja sok témával foglalkozik. 








Hogy-hogy kiköltöztetek Törökországba? Nem hiányzik Magyarország? 
-Anyukám két évvel ezelőtt itt ment férjhez. Nagyrészt muszájból kellett kijönnöm, mert már nem volt mi ott tartson Magyarban. Az eleje rettenetesen nehéz volt, egyenesen gyűlöltem. De mostanra, teljesen az otthonommá vált, és már ha kellene, sem szeretnék vissza menni Magyarországra, mert nagyon megszerettem ezt a helyet. Inkább a személyek hiányoznak, nem maga az ország:)

Van olyan személy akivel tartod a kapcsolatot itthonról? 
-Persze. Elég sok. A családomnak a másik fele, teljes egészében ott van, ugye csak anyukám van itt, illetve egy pár barátom van, még akivel tartom a kapcsolatot.

Milyen hamar tudtál beilleszkedni? Gondolok itt, barátszerzésre, nyelvtanulásra, iskola/munka, és úgy a mindennapokra.
-Az igazságot megvallva, 1 kerek éve vagyok itt. Az első 10 hónapot remeteként töltöttem a szobám négy fala közül. Mivel egyáltalán nem beszéltem a nyelvet, ezért barátaim sem voltak. 10 hónap elteltével, elhatároztam hogy változtatok az életemen, és elkezdtem egyedül kijárni kávézókban. Ekkor kezdtem el ismerősöket szerezni, mert kíváncsiak voltak rám, mint külföldire. Állásajánlatot is kaptam, amit el is fogadtam. Akkor még egyáltalán nem beszéltem a nyelvet, de 4 teljes munkanap után, már alap szinten megtudtam tanulni. Azóta teljes gőzzel tanulom, és társalgási szinten beszélem 1 hónap alatt. Barátaim ugyan mégmindig nincsenek, egy párom van, és inkább ismerősöknek mondanám az embereket, akiket itt megismertem.

Van kedvenc helyen Törökországban? 
-Azt hiszem egyértelműen Istanbul, illetve Marmaris. Istanbul lenyűgöző látványt nyújt a tengerrel, és azzal a 15 millió emberrel akik ott laknak. Rengeteg látnivaló van, és szerintem 1 hét sem lenne elég, végigjárni mindazt. Számomra Los Angeles és Istanbul az álmaim városai. Marmaris pedig egy kitűnő nyaralási hely. Idén oda fogunk menni a párommal, és a képeket, videókat elnézegetve nagyon izgatott vagyok ezzel kapcsolatban. Imádok utazni, és nem tudok betelni a világ látványával. Van egy kedvenc mottóm is az utazásról. "Minden elköltött pénz egy utazásra, gazdagabbá tesz egy életen át".

Miért jobb kint külföldön élni, mint itt Magyarországon? 
-Ez fogós kérdés, amire szerintem az emberek 90%-a tudja a választ, csak nem mer róla beszélni. Az első meghatározó, legalábbis nálam, a pénz. Magyarországon vagy szerencsésnek kell lenni, vagy gazdag családba kell születni ahhoz, hogy valamit elérjen az ember. Külföldön, legalábbis itt, a pénz helyzet eszméletlen jó, és itt nem szenvedek semmiben hiányt. Nem kell azon aggódni, hogy mit fogunk enni holnap, holott Magyarországon sajnos ez volt a helyzetem. Nagyon sok tévhit van Törökországgal kapcsolatban, miszerint az emberek itt erőszakosak, és félni kell tőlük. Ezek egyáltalán nem igazak, persze vannak erőszakos emberek, mert melyik országban nincsenek. De átlagban, főleg ha meghallják hogy Magyarországról vagy, lehozzák neked a csillagokat is. Felfigyelnek rád, mert különbözöl, és tisztelnek, mert "őket választottad". A pénz mellett, ami még számomra meghatározó, a látvány. Nem mindegy, hogy egy tenger melletti házban ébred fel az ember. Szeretem Magyarországot, mindigis hazámnak fogom tekinteni, de inkább ezt választanám

Szerinted változtál amióta kiköltöztél?
-Rengeteget. Azt hiszem a kitartásom az, ami az egekig fejlődött, illetve azt is mondanám hogy sokkal jobb ember lettem. Még nem vagyok a legjobb, de próbálok azon az úton haladni. Megtanultam pozitívan gondolkodni és élni, persze nekem is vannak rossz napjaim. A legfontosabb, hogy ne érjük be azzal ami van azért, mert kényelmes. Merjünk változtatni, és tegyünk meg mindent annak érdekében hogy boldogok lehessünk. Azt hiszem sokszor túl éretten gondolkodom már, mint a mostani korombeliek, átlagban. Ezért is van az, hogy nem lelek igaz barátokra, csak ritkán, és ezért tudok nehezebben beilleszkedni.


Mi vett rá arra téged, hogy elkezdj blogolni?
-Nagyon régóta szerettem volna, és többször bele is vágtam. De valahogy mindig abbahagytam, mert mindig megpróbáltam "divat blogolni" és olyan témákról írni, ami valójában engem annyira nem is érdekel. Így nem éreztem ennek az élvezetét. Szeretném megmutatni az embereknek a történetemet, hogy a nulláról is fel lehet állni, és újra lehet kezdeni. Inspirálni szeretnék mindenkit arra, hogy tegye azt amit szeret, és hogy lássák az életnek a szép oldalát. Plusz, emellett pedig, jó nekem is néha kiöntenem a szívem valahova, amikor nem szeretnék fizikailag róla beszélni, hanem csak a gondolataim között matatva. Mára már elsem tudnám képzelni az életemet nélküle, és a pár kitartó olvasó nélkül, akik vannak.

Miért lett ez a blogod neve? 
-Hahaha.. Amikor még elkezdtem pár hónappal ezelőtt, még a 10 hónap remete életemet éltem, és elég sötét korszak volt ez az életemben. Nem tudtam miről fogok írni, mert én sem voltam a toppon, a nyctophilia pedig az olyan emberekre jellemzők, akik imádják a fekete színt, és inkább éjjeli baglyok, mint nappaliak:D.. Szóval ez teljesen rám vall, persze nem úgy kell elképzelni mint egy gót lányt, mert az messze áll tőlem, de a ruháim 90%a fekete, és szeretem nőiesen, vagy éppen sportosan hordani őket. Éjszaka szoktam a bejegyzéseimet is írni, bár az utóbbi időben már nem igen vall rám ez a dolog. Gondoltam a név változtatáson, de azt hiszem ez az az út amin elindultam, így megis tartom. De a jövőben még kitudja mi lesz.

Mi az ami érdekel még az íráson (blogoláson) kívül? 
-Azt hiszem túl sok minden. Szeretek design készítéssel foglalkozni, Photoshoppolni, szeretek fotózni, és szeretnék mostmár intenzíven elkezdeni sportolni is, élet módot váltani. Több sport ág is érdekel, ilyen az extrém sport, illetve a lovaglás, a tánc. Szeretek énekelni is, egy kész művész családban nőttem fel, így az sem áll messze tőlem. Mégis, ha majd befejezem az iskolát, egyetemre szeretnék menni, és ügyvéd szeretnék lenni. Ott azt hiszem teljesen kiélhetem az írányítási vágyamat, illetve az ilyen kutakodó-leleplező vágyaimat is:D viszont, ha ez nem jönne össze, a B tervem a média iskola, vagy a dráma iskola megcélzása. A legnagyobb álmom hogy színész lehessek, és szeretnék minél több mindent megtenni ennek a célomnak az eléréséért

Említetted a blogodon, hogy voltak több blogjaid is, kiemelsz közülük? Miért törölted őket? 
-A legutolsó aminek a címére emlékszem, az egy blogspotos blog volt, makeupxmistress címmel, és csak szépségápolással foglalkozott. Azért nem éreztem ott jól magam, mert ugyan imádok sminkelni, de nagyon kicsi volt a terem. Mivel a téma alapjaként a sminktermékek bemutatását terveztem, így másról nem igazán tudtam írni, pedig szerettem volna. Így nem akartam keverni a kettőt, és utána rá pár hónappal megszületett a nyctophilia. Volt még egy másik, még a sminkes előtt, a címe azt hiszem isabellesworld volt, ami még mindig él, csak lekódolva. Azt azért hagytam abba, mert megbántam hogy a címbe helyeztem a nevemet, és ez zavart engem, fogalmam sincs miért.

Mit üzensz az olvasóidnak?
-Azt üzenem, hogy ne hagyjon el senkit remény. Legyetek pozitívak, és lássátok meg mindenben a jót! Akkor is ha nehéz életetek, napjaitok, heteitek vannak, gondoljatok arra hogy minden rossz után jön valami jó. És ez nem csak habi duma, ez teljes mértékben így van. Mindenki úgy tökéletes ahogy van, és mindenkiben megvan az a kis plusz, ami kell ahhoz hogy a céljaitokat eltudjátok érni! Köszönöm hogy vagytok nekem, ha nem is sokan, egy kis családnak érezlek benneteket, és remélem hogy idővel bővülni fognak ezek a számok!:) És természetesen, szeretek mindenkit, és köszönöm hogy elolvassátok a posztokat, és kommenteltek. Nagyon sokat jelent ez számomra!



Köszönöm az interjút! :) 

Puszi

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszett az interjú, pedig soha, senkinél nem olvasom el. :D Igazán különleges embert találtál meg, én speciel nagyon szeretek külföldön élni, bár én már eleve Szerbiába születtem, nem úgy költöztünk ide. Nem vágyok sehova innen, mégis olyan jó, hogy más magyarok különböző országokban mit élnek meg. Úgyhogy nagyon köszi ezért a bejegyzésért. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Örülök, hogy tetszett a bejegyzés. :)

    VálaszTörlés