Fahéjas bőrradír.

by - szombat, április 07, 2018

Sziasztok! A múlt hónapban kipróbáltam egy új házi készítésű bőrradírt, aminek most a receptjét és a véleményemet szeretném megosztani Veletek.

Én a héten minimum 1x használok bőrradírt. Ezért elég hamar el is fogy, de már sokat hallottam erről a fahéjas radírról. Gondoltam kipróbálom én is, hiszen a fahéjnak több számos jó tulajdonsága van emellett az illatát is nagyon szeretem. 

Hozzávalók: 
  • 1,5 bögre barnacukor. ( lehet sima kristálycukor is.)
  • 1 bögre napraforgó olaj.
  • 1 teáskanál őrölt fahéj. 
  • 5 csepp fahéj illó olaj ( elhagyaóható.)

Elkészítése egyszerű, a hozzávalókat csak össze kell keverni majd egy kis tégelybe belerakni és pihentetni egy kicsit. 

Nekem nagyon be vállt, nem is gondolkodok azon, hogy mostanában drogériákban vásároljak bőrradírt. Fürdés előtt jól masszírozzuk bele a bőrbe, majd zuhanyozzunk le, nekem az elején picit csípte a bőröm nem tudom, hogy ez egyénfüggő de ha esetleg kipróbáljátok, vagy már próbáltátok ezt a terméket akkor mindenképpen írjátok le nekem, hogy nektek, hogy reagált erre a bőrötök. 




Te próbáltad már?
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés