The Sunshine Blogger Awards (TSBA)

by - vasárnap, május 20, 2018



Nagyon szépen köszönöm a díjat Ninának, nagyon örültem ennek a díjnak. Igaz mostanában nem voltam nagyon aktív de közbe közbe belekukkantottam a dolgokba, és annak ellenére, hogy nem voltam aktív gondolt rám. Nagyon jól esett Tőle. Köszönöm Ninaa.♥️

Kérdések:

1.Hogyan hangolódsz a nyárra?
- Nyári képeket, zenéket keresek. Próbálok nyáriasabban öltözködni. Igazából nemsokára vizsgáim lesznek így nem nagyon tudok elmenni itthonról, elmenni a Tatai tóhoz, vagy akár le a Dunára, hogy víz közelbe legyek. Mert nekem a nyár egyenlő a tengerrel, és sajnos a közelembe nincs tenger így megmarad ez a két vízpart nekem. De most teljes mértékbe napozok, ugyanis most nem szolitól akarok lebarnulni. Kisebb nagyobb sikerekkel megy is ez a program.

2. Ha csak egy sorozatot/filmet nézhetnél egész életedben, melyik lenne az?
- Na ez nagyon nehéz kérdés, mert több sorozat is nagy kedvenc nálam. Most egy régi sorozatot nézek ( Sonadoras - lehet többen is ismeritek.) De persze vannak újabbak is. De nem tudnék választani. Filmeket nem igazán nézek, több filmet újra szoktam nézni, de ha valamit újra és újra meg kéne nézni az az Karib tenger kalózai c. film lenne.

3. Melyik az az 5 dolog, ami nélkül nem indulsz neki a nyárnak?
- Barátok - mert nélkülük unalmas lenne a nyár. Telefon - képeket csinálni és zenét hallgatni. Víz - mindig fontos a víz, de nyáron sose elég belőle a nagy meleg miatt. Napszemüveg - mivel kontaktlencsét hordok ezért picit érzékenyebb a szemem mint volt, muszáj viselnem a napsütésben. Barnaság - igaz nyáron kell lebarnulni, de néha annyira rossz, hogy sok lány milyen barna a rövidnadrágban, szoknyában én meg olyan fehér vagyok mint a fal.

4. Mi a másik kedvenc hobbid a blogolás mellett?
- Van egy pár hobbim, amit szeretek csinálni. Legyen az sport, rajzolás, vagy csak a barátokkal lenni. De ha a nyárról van szó, akkor inkább a barátokkal vagyok mint hobbi (?!) ha van ilyen. 

5. Ha csak 5 elektronikai eszközt használhatnál egész életedben, mi lenne az?- Telefonom, hajvasaló, turmix gép, laptopom, a töltőket ide kell számolni? :D

Tervem az idei nyárra:

Minden évben ezt mondom, de szeretném ha ez lenne a legjobb nyaram. Szóval nagyon sok tervem van erre a nyárra, leginkább a barátaimmal szeretnék lenni. Ezen a nyáron nem megyünk családdal nyaralni nekem az is jó ha a barátaimmal leugrunk a balatonra. Sokkal jobban leszeretnék barnulni mint tavaly és azt a barnaságot szeretném egész évben tartani, és sok sok strandolás, fagyizás, iszogatás, grillezés.

Jelöltjeim:


Az én kérdéseim:
1. Legemlékezetesebb nyarad gyerekkorodból? 
2. Milyen országokba szeretnék eljutni? 
3. Milyen egy tökéletes nyár számodra? 
4. A tavalyi nyárból mi volt a legemlékezetesebb számodra? 
5. Melyik az a zene amire azt mondod, hogy a nyár jut eszedbe? 

Puszi: 
 

You May Also Like

0 megjegyzés