#ezvagyokén kihívás

by - vasárnap, február 25, 2018

Sziasztok! A mai bejegyzésem a címből is kiderül egy kihívás lesz amit Bogie készített. Szeretem az ilyen fajta cikkeket olvasni és készíteni. Ha kíváncsiak vagytok a válaszaimra akkor kattints tovább.


Szerintem nagyon ötletes ez a kihívás ugyanis az olvasóink és a blogger társaink is jobban megismerhetnek minket. Nagyon köszönöm a kihívást Bogi-nak, örömmel válaszolok minden egyes kérdésre. 

Szabályok:

  • Kihívtak? Fogadd el - vagy ne, rajtad áll - és szánj egy bejegyzést a következő kérdések megválaszolására:
    1. Ki vagy Te?
    2. Mi az álmod?
    3. Mi a kedvenc emléked?
    4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
    5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
    6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
    7. Mi a legnagyobb félelmed?
    8. Hogyan látod magad 1 év múlva?
    9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
    10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
    11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
    12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
    +1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...
  • Hívj ki Te is néhány további bloggert, akiknek kíváncsi vagy a válaszaikra. Annyi jelölted lehet, amennyit akarsz.
  • Másold be a szabályokat (a kérdésekkel együtt), hogy kihívottjaid tudják, mi a dolguk. Bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni a bloggert, aki Téged hívott ki.

Válaszaim:

Ki vagy Te?
A legtöbben már ismerhettek, legalábbis azok akik jártak már a blogomon vagy a bloggerközösség tagja. Bemutatkozni nagyon sosem tudtam, de próbálok egy frappáns szöveget írni. Igazából a két legfontosabb dolog már le van írva az oldalsáv bemutatkozó részénél - Dzseni a becses nevem és 19 éves vagyok - imádom a szépségápolás minden egyes munkálatát legyen az kozmetika, sminkelés, hajápolás, bőrápolás stb. 2 éves érettségin vagyok egy tatabányai iskolában. Van egy kis kutyám, Pötyi a neve és imádom nagyon. 

Mi az álmod?
Szeretnék elérni sokkal nagyobb sikereket a bloggerkedéssel, imádok írni, fotókat készíteni, segíteni az olvasóimat a különböző szépségápolási praktikáimmal. De emellett sok más álmom van amiért erősen küzdök, legyen az tanulás, munka, család, barátok. 

Mi a kedvenc emléked?
Sok kedvenc emlékem van, de ha ki kell emelnem egyet akkor az az mikor a Pötyit elsőnek megláttam. Nagyon sokat utaztunk érte, egy kertes házhoz mentünk, és emlékszem nagyon sok kis kutya volt ott, letérdeltem hozzájuk és ugráltak rám, volt egy kis kutya aki feltűnően játékos volt. Aztán láttam egy kis kutyát a fenyőfák alatt elsétálgatni, rám nézett én is rá, és első látásra szerelmes lettem. Ő nem jött oda játszani, félénk volt, beteg volt. De nekem Ő kellett. Hát Őt is hoztunk el. 

Mi jelenti számodra a boldogságot?
Ide is csak azt tudnám mondani, hogy a kis kutyám. Szerintem akinek van háziállata átérzi ezt. De persze sok más dolog boldoggá tud tenni. Nem hatalmos dolog, engem általában a legkisebb dolog is fel tudnak vidítani, legyen egy kedves üzenet, ha valaki megkérdezi, hogy hogy vagyok, vagy már maga az, ha a szeretteim vidámak, mosolyognak nekem az már boldogság. 

Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
Jó kérdés. Nagyon sok minden lehet szép ami eszembe juthat erről a szóról akár ember, állat, tárgy, érzés, bármi.

Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
Makacs, önfejű, szókimondó, fura. Talán ezek azok a jelzők amiket a legtöbbször hallottam már magamról. Igazából ezeket a dolgokat nem említettem meg, viszont tudom magamról, hogy tényleg ilyen vagyok. 

Mi a legnagyobb félelmed?
Elveszítek egy olyas valakit az életemből akit nagyon szeretek. Semmi mástól nem félek. A saját halálomtól nem félek, viszont attól, hogy a körülöttem lévőknek rossz érzés lenne, nyilván így kicsit rossz belegondolni. 

Hogyan látod magad 1 év múlva?
Egy ilyen kérdést már kaptam valakitől tavaly. Hát úgy őszintén ugyan úgy látom magam mint most. 1 év múlva ilyenkor már az érettségire fogok készülni. Szerintem külsőre nem nagyon fogok változni, belsőre.. szerintem az emberek belsőleg évről évre megváltoznak egy picit egy nagyon kicsi téren ami még is felismerhető.

Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
Hát a a legjobb barátnőmmel össze vagyok zárva szinte minden őrültség, nem is tudnék kiemelni egyet amire azt mondanám, hogy ezt tudnia kell mindenkinek és így hirtelen eszembe se jut.

Ki vagy mi az első számú motivációd?
Minden téren más-más ami motivál. Pl a blogolásban az motivál, hogy tudjak segíteni a különböző tippjeimmel az olvasóimnak. De mostanában mindig pinteresten logók és ott nézek különböző motivációkat. 

Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
Hát erről tudnék mit mesélni. Ha valaki megismer engem úgy igazán, hogy milyen vagyok ha valakit bevédek vagy kiállok mellette akkor utána már nem nagyon mondanak senkiről semmit a barátaimról. De többször volt rá példa, hogy vissza hallottam, hogy miket mondanak x barátomról, ha ő nem is akarja, de később ha van rá alkalmam az illetőt felkérdezem, hogy mit is gondolt ki ő, hogy ilyet mond róla. 

5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
Tegnap éppen a legjobb barátnőm szülinapját ünnepeltük ketten itthon. 20 éves lett, és hát vannak dolgok amire ma sem emlékszem nem, hogy 5 év múlva. A készülődésre biztos, hogy fogok mert neki ez az egész meglepetés volt és hát szeretek szervezkedni ezt is jól megszerveztem ami emlékezetes marad mint Neki és mint Nekem is. 

Arra vágyom, hogy holnap ne kelljen iskolába mennem, Pihenhessek végre itthon egy jót, ne kelljen korán kelni. Most másra nem nagyon vágyok, a vasárnap esték mindig ilyenek szinte, kivéve ha másnap nincs iskola vagy szünet van. :)

Az én jelöltjeim:
Próbáltam olyan embereket bejelölni akik nem kapták meg ezeket a kérdéseket. Lehet, hogy a facebookos csoportba nem jelentkeztek erre de én szívesen olvasnám az Ő válaszukat. 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés