Vegán süti karácsonyra.

by - szerda, december 13, 2017

Sziasztok! Tudom, hogy többen is vagytok akik vegánok ezért a mai recept nektek kedvez, bár aki nem az, Ő is nyugodtan elkészítheti mert nagyon finom, és egészséges is.


Én ezt a receptet már több éve megcsinálom karácsonykor. Nem vagyok vegán de valahogy sokkal jobban ízlik mint az igazi csoki trüffel. Egy próbát mindenképp megér, és akár ajándékba is adhatod egy olyan barátodnak aki vegán életmódot folytat biztos, hogy örülni fog neki. 


Hozzávalók: 
  • 1 tábla étcsokoládé
  • 1 ek maca por 
  • 2 ek növényi margarin
  • 3 ek juhar szirup
  • 3 ek kókusz virág cukor
  • narancs, szilva, alma ( nem szükséges. )
  • 250 g őrölt mogyoró ( én ízlés szerint szoktam hozzáadni. )
  • cukrozatlan kakaó
Elkészítés: 
A csokoládét felkockázzuk majd hozzáadjuk a margarint, maca port, juharszirupot, és a cukrot majd fel összeolvasztjuk őket. Majd jól összekeverjük. ( Én néha szoktam hozzáreszelni narancs héjat, vagy kicsire felkockázom a szilvát, almát és belekeverem, de ez mellőzhető. ) Egy folyékony masszát kell, hogy kapjunk.  Jöhet hozzá az őrölt mogyoró, ez összeállítja a tésztánkat. 10 percre a hűtőbe tesszük. Ha ezzel kész vagyunk akkor egy kis tálba kiöntjük a kakaót, és a masszából kis gömböket formálunk és beleforgatjuk a kakaóporba.  Kész is a vegán trüffelünk. Én mindig kis muffin formákba szoktam rakni.


Van még egy nagyon jó vegán mézeskalács receptem, ha szeretnétek megosztom veletek azt is :)

Van valami vegán süti amit karácsonykor elszoktál készíteni? (Írd le kommentben.)

Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés