Interjú Orsival a From Orsi with Love blog írónőjével.

by - péntek, június 23, 2017

Sziasztok! Újabb egy interjút hoztam nektek , Orsival. Orsi blogját ITT találhatjátok. A blogja szépségápolással foglalkozik, egy két személyesebb cikket is találhattok még. 


1. Hogy jött az ötlet, hogy elkezdj blogolni? Mióta blogolsz?
Április elején indult el a blog. Elég összetett, hogy miért is vágtam bele. Egyrészt imádok én is blogokat olvasni, van jónéhány kedvencem hazai fronton. Szerintem nagyon hasznosak, hiszen őszinte véleményekkel lehet találkozni a legtöbb esetben ezeken az oldalakon. A másik oka az, hogy nagyon szeretek írni. Nagyon szeretem a divatot, a gasztronómiát, a szépségápolást, és jól esik írni ezekről. Eddig a barátaimnak írtam le a gondolataimat ezekkel kapcsolatban, privát üziben zaklattam őket a kajafotóimmal, azzal, hogy mit vettem a Rossmannban, stb. Most úgy döntöttem, hogy megosztom ezeket a dolgokat a nyilvánossággal is, így mindenki elolvashatja, akit még érdekelnek ezek a dolgok. Talán az én tapasztalataim ugyanúgy segítenek majd másoknak, mint ahogy nekem is sokat segítettek már más bloggerek.

2.Mit szóltak a körülötted lévők, hogy blogolni kezdtél?

A többségük örült és tetszett nekik az ötlet, sokan bíztattak. A szüleim, a közelebbi barátaim büszkék rám - bár még nagyon kezdő vagyok -, de többen mondták, hogy ők nem biztos, hogy bele mernének vágni, így már ezért is sok dícséretet kaptam. De persze ott volt a másik tábor is, akik a blog publikálásának napján szembesültek ezzel az egésszel, és jöttek a rosszalló megjegyzések, hogy "minek kell ez", "úgysem tudsz érvényesülni", "van már száz ilyen", stb. Ezekkel nem nagyon foglalkoztam, mert elsősorban magam miatt kezdtem el. És amíg jól esik írni, addig csinálni fogom, akkor is, ha senki nem olvassa... 🙂

3.Mióta érdekel a sminkelés? Milyen gyakran sminkeled magad?

Szerintem azóta érdekel, mióta megszülettem. 4-5 éves korom körül Apukámtól kaptam egy gyerek sminkkészletet, hogy ne Anyukám drága sminkjeit nyúzzam. Aztán kiskamaszként kezdtem el jobban megismerkedni a termékekkel, és talán 13-14 lehettem, amikor elkezdtem YouTube-on sminkes videókat nézni, és mondhatni innen tanultam meg szépen sminkelni. Szinte naponta sminkelem magam. Ha utcára megyek, akkor mindig. Ha napokig ki sem teszem a lábam, akkor otthonra persze nem viselek semmit, de ha kimozdulok, akkor mindig van rajtam legalább egy kis egyszerűbb smink.

4. El akarsz érni valamit a blogolással? Ha igen, akkor mit, és mit teszel ennek az érdekében?

Jó lenne, ha nekem is kialakulna egy nagyobb követőtáborom, és minél több emberhez jutnának el a tippek, trükkök, tapasztalatok, gondolatok, amiket megosztok. Már most is van néhány olyan követőm, akikkel rendszeresen "beszélgetünk", kommentelnek, válaszolnak az Insta-storykra, és ez nagyon jó érzés! Egyelőre csak annyit tudok tenni, hogy igyekszem minél gyakrabban új tartalmat publikálni, és a közösségi oldalakon minél aktívabb lenni - különösen az Instagramon.


5. Volt már más blogod is előtte? Vagy amit nem publikáltál, csak magadnak írtál?


Volt már blogom még általános iskolás koromban. 🙂 Olyan még nem, amit csak magamnak írtam. Naplót sem vezettem soha valamiért.


6.Melyik a kedvenc sminkmárkád?

Őszintén szólva nem igazán használok high-end termékeket, korábban mindig sajnáltam értük ennyit adni, és annyira jól beváltak a drogériás márkák is, hogy nem is éreztem szükségét a drágább termékeknek. Ha a drogériásak közül kell választani, akkor a Catrice-t mondanám, különösen a limitált kiadásai miatt, amik közt mindig vannak isteni termékek. Ha a drágább kategóriából kellene választani, akkor a MAC termékeiért vagyok oda és vissza. 🙂


7. Melyik sminktermék nélkül nem bírnál élni, és miért?

Csak egyet lehet választani? 🙂 Akkor az alapozót mondanám. Nálam egyértelműen ezzel kezdődik a smink, mivel elég problémás a bőröm. De amikor tökéletes állapotban van az arcom, akkor is imádok alapozót viselni, mert olyankor mutat rajta a legszebben. Ha még egyet lehetne mondani, az pedig a szemhéjtus lenne.


8.Írd le magad 3 szóban.

Maximalista, ambíciózus, vicces (legalábbis azt mondják... :D).


9. Mi az ami még a blogoláson kívül érdekel téged?


Online marketinggel foglalkozom és ez az egyik hobbim is, különösen a social mediaval kapcsolatos dolgok. Imádok még főzni, ezért is indítottam el a From Orsi with Love mellett a másik blogomat egy barátnőmmel közösen. Az Édesmindegy Blog kizárólag gasztronómiával foglalkozik. Itt osztjuk meg az éttermi tapasztalatainkat, a saját receptjeinket, és mindenféle gasztro élményünket. Ha ez még nem lenne elég, most van egy új hobbim, a modern kalligráfia. Még gyerekcipőben járok e téren, de igyekszem minél többet gyakorolni.

10. Mit üzensz az olvasóidnak?

Azt, hogy köszönöm, hogy velem tartanak ebben a kis kalandban. Nagyon örülök a visszajelzéseknek, volt már olyan változtatás a blogon, amit olvasó javasolt. Néha kapok üzeneteket, kérdéseket is, de mindig olyan kis félénken írnak, és elnézést kérnek a zavarásért, mintha valami óriási sztár lennék, akinek napi 5000 üzeneten kell átrágnia magát. Egyelőre még nem tartunk itt, szóval bátran lehet írni, és igyekszem mielőbb válaszolni mindenre! 🙂 Ja, és örülnék, ha megírnák azt is, hogy miről szeretnének nálam olvasni. Ez számomra is segítség és inspiráció!



Köszönöm az interjút! 

Ha te is szeretnéd, hogy elkészítsek veled egy interjút akkor jelezz nekem facebook-on. Vagy írj itt. Ha tetszett a cikk, akkor kövess be, hogy legközelebb elsők között értesülj az új bejegyzéseimről. 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés