Kedvenc forrócsoki receptem.

by - szerda, november 15, 2017

Sziasztok! Ilyen időben egy finom forró csoki nagyon jól tud esni, én személy szerint imádom ezt inni egy jó kis film vagy sorozat közben. Ezért is ma a kedvenc forró csoki receptemet osztom meg veletek.



Ettől a forró csokitól mindig karácsonyi hangulatom lesz az összetevők miatt, azért is gondoltam, hogy most osztom meg veletek mert nemsokára december és hátha valakinek így könnyebb lesz hangolódnia a karácsonyi szezonra. 

Hozzávalók:
  • 1 tábla milka csoki 
  • 2 bögre tej
  • 1 teás kanál cukrozatlan kakaó
  • fél kanál fahéj
  • 1 teás kanál mézes kalács fűszer keverék. 

winter, christmas, and chocolate képElső lépésként megolvasztom a csokit, közben a tejet felrakom főni. Mikor a csoki már rendesen megolvadt akkor adagolva belerakom a tejbe és megvárom, hogy elolvadjon és csak az után rakom bele a következő adag olvasztott csokoládét. Szépen elolvadt a csoki akkor belekeverem a mézeskalács fűszer keveréket és kavargatom, hogy elolvadjon benne, ez olyan 2-3 perc. Majd ugyan így a fahéjjal is, hogy az ízek "kibontakozzanak", ezt is 2-3 percig keverem.Legutoljára pedig a kakaót rakom bele, igazából ezt lehet ízlés szerint. Aki szereti az édesebb dolgokat Ő rakjon bele még cukrot. Én díszítésként tejszínhabot szoktam rárakni, megszórom pillecukorral, rakok bele mézeskalács darabokat is, vagy csokit reszelek rá.




Nektek mi a kedvenc forrócsoki receptetek? 

Puszi:



You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Szia! Ez nagyon fincsinek hangzik :D kedvet is kaptam hozzá, régen nagyon szerettem a milka csokit, de már egy ideje nem kívánom. Az nem jutott volna eszembe, hogy forrócsokiba tegyem, pedig jó ötletnek tűnik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Finom is, én mindig milka csokit használok ha forrócsokit csinálok:)
      Puszi

      Törlés
  2. Szia Dzseni! :) Ez a recept nagyon csábító. :D Holnap elkészítem, köszönöm! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Én köszönöm, hogy elolvastad!
      Egészségedre :) Puszi

      Törlés
  3. UU Dzseni, imádom a forró csokit, ennek a receptnek különösen örülök. :) biztosan el fogom készíteni én is :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed :)
      Egészségedre, puszi :)

      Törlés