Interjú Manuelával inspirationsofmanuela blogspot írónőjével.

by - kedd, július 04, 2017

Sziasztok! A mai interjús cikkemben Manuelával láthattok egy kisebb párbeszédet. ITT találhatjátok a blogját, mindenképpen olvassátok el. ITT pedig a youtube csatornáját nézhetitek meg. 

1. Miért kezdtél el blogolni? Hogy jött az ötlet? 
-Több blogot is követtem és innen jött az ötlet, hogy én miért is ne kezdhetnék bele egybe? Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy sok ideig halogattam a dolgot. Aztán egy tavaszi napon spontán elkezdtem, azt hiszem az egyik legjobb döntésem volt! 

2. Van olyan személy aki segít pl. egy cikkhez képeket csinálni? Vagy éppen akivel vagy megkéred, hogy csináljon pár jó képet? 
-Az outfit bejegyzésekhez szükséges képeket a barátom szokta készíteni. Egyébként volt már olyan, hogy spontán készítettünk egy-egy outfit-ről képeket, de általában előre meg szoktam tervezni. Az első outfit bejegyzésem jó példa a spontaneitásra, hiszen egy séta alkalmával anyukámat kértem meg. 

3. Blogolni, vagy videózni kezdtél el hamarabb? 
-Blogolni kezdtem el hamarabb tavaly májusában, a videózással csak most tavasztól ismerkedek.:)

4. Volt már negatív élményed a blogolással, vagy videózással kapcsolatban? 
-Egyedül a blogolással kapcsolatban kaptam negatív kritikát, szóval ezt mondanám negatív élménynek. Persze, az építő jellegű kritikákon elgondolkodom és próbálok javítani. Sajnos, azzal van gond, amikor név nélkül írnak értékelhetetlen stílusban és látod, hogy itt nem építő kritikával van dolgod. :D

5. Mennyi időd van egy cikket, vagy egy videót megcsinálni? 
-Amikor van egy kis szabadidőm mindig a blogommal vagy a YouTube csatornámmal foglalkozok. Az estéim nagy része egy-egy cikk megírásával illetve videó vágással telik.

6. Melyik a kedvenc smink terméked, és miért? 
-Eddig mindig az alapozómat mondtam, de a napokban rájöttem, hogy az Essence szemöldök formázó porom nélkül nem tudnék élni. A szemöldököm eleje elég ritka, így a sminkelésem legfontosabb része ennek a javítása. Amúgy tavaly nyáron kezdtem el használni és sose csalódok ebben a termékben! 

7.Kik támogatnak leginkább téged, hogy csináld azt amit szeretsz csinálni? 
-A szüleim és a barátom, hiszen ők mindig ott állnak mellettem és bíztatnak.:) Például mindig el szokták olvasni a bejegyzéseimet vagy megnézik a videóimat és elmondják az őszinte véleményüket róla. Ez nagyon sokat jelent, hiszen ezáltal segítik, hogy fejlődjek a videózásban és blogolásban egyaránt.

8.Mesélsz egy kicsit magadról? Miket kell rólad tudni? 
-Egy egyszerű és általában csendes 23 éves lány vagyok. Most végeztem pont anglisztika szakon és így már azt is elárultam ezzel, hogy szeretem az idegen nyelveket.  Németet is tanultam, de szeretnék még egy harmadik idegen nyelvet is elsajátítani. Ezen kívül, pedig általános iskolás korom óta imádom a történelmet! A 20. század áll a szívemhez legközelebb, szóval ezzel kapcsolatban sokat szoktam olvasni és higgyétek el, nagyon sok érdekességet tudtam meg!  A történelemmel párhuzamban a divat iránti rajongásom is e korom körül alakult ki. Azonban mégis csak egy éve határoztam el, hogy egy blog segítségével a divatról is így írhatok.

9. Nem volt furcsa leülni a kamera elé elsőnek, és beszélni? Mennyivel jobb vagy rosszabb elmondani a termékekről a véleményed mint leírni? 
-Őszinte leszek, én mindig is az az ember voltam, aki lámpalázas volt, ha szerepelni kellett. Az egyetem alatt rengetegszer kellett prezentálni és ez egy kicsit javított a helyzeten. Ám akkor is a mai napig furcsa leülni és magamban beszélni a kamera előtt.:D Nekem sokkal egyszerűbb egy-egy termékről elmondani a véleményemet. Amikor elkezdek írni, akkor sokat gondolkodok, hogy hogyan is fogalmazzam meg, de egy videóban közvetlenebbül ki tudom fejteni, hogy tetszik-e a termék vagy sem. A nézőknek is így talán jobban átjön, hogy milyen is vagyok. 

10. Mit üzensz az olvasóidnak/ nézőidnek?
-Szeretném megköszönni, hogy megnézitek a blogomat, mert ez nagyon sokat jelent nekem. Nem tudom leírni, azt az örömöt, amikor meglátom, hogy valakinek tetszik egy-egy bejegyzésem. Remélem, sikerül pár tanácsot átadnom, aminek tényleg hasznát veszitek. Ha van valamilyen bejegyzés ötletetek, amit szívesen látnátok az Inspirations of Manuela oldalon vagy esetleg Youtube-on írjatok nyugodtan, hiszen ez az oldal értetek van. Szeretném ha a YouTube és a blog által olyan embernek ismernétek meg amilyen valójában is vagyok. 

Köszönöm az interjút!  

Ha te is szeretnéd, hogy csináljak veled egy interjút, mindenképpen jelezd nekem. Ha tetszett a cikk akkor kövess be, hogy legközelebb elsők között értesülj a bejegyzéseimről. 
Puszi: 


You May Also Like

0 megjegyzés