Rimmel Scandaleyes Vízálló Szemhéjtus.

by - kedd, június 27, 2017

Sziasztok! Ismét egy tesztelős cikket hoztam nektek. Méghozzá a Rimmer új vízálló szemhéjtusát fogom tesztelni nektek. Nagyon örülök, hogy megkaphattam, mert nagyon régóta kiakartam próbálni már egy ilyen tust, nekem mindig filces tusaim voltak. De mindig kell a változatosság.




A csomagolás engem megfogott nagyon. Annyira aranyos, pici.  Géles állaga miatt eszméletlen könnyű vele dolgozni. Én sok tusnál úgy jártam, hogy mire felkentem, hogy szép fekete színe legyen, és szép vonalak legyenek, sokszor átkellet mennem, hogy tényleg intenzív színe legyen. Nem is kell sokat felvinni az ecsetre, hogy megtud húzni magadnak a tusvonalat. Egyszerűen imádom!



Térjünk rá az ecsetre. Nagy ecset mániás vagyok egyébként, régebben mindig úgy vásároltam sminkterméket, hogy amihez járt valamilyen ecset, akkor az már előnyben volt. Ilyen kis méretű ecsetem nem volt még, amit hozzá kaptam. Elsőnek nem is állt rá a kezemre, aztán mikor próbáltam másodszorra akkor már rájöttem a taktikára. Nagyon egyszerű vele felvinni a festéket, mert a kicsi kialakítása miatt könnyen hozzá lehet férni a szempillatövekhez. Farkincát is könnyű vele húzni, mert ahogy húzod a ecset vége, alapból adja a mintát. Nagyon kis praktikus. 


A tartósságát(vízállóságát) úgy teszteltem, hogy reggel mikor felkeltem, akkor megcsináltam a sminkemet is, és húztam vele egy tusvonalat. Semmi fixáló spray-t nem tettem fel végül. Egész nap medencéztem, többször is elmerültem a vízben. Majd este fele fürdéskor elkezdtem leszedni, és semmi nem jött le. Micellás vízzel mostam le az arcom, és a tust is. A kezemre is húztam egy kis vonalat, másnapra még elég éles színe volt.  

Ár: 2000 Ft (körül) 
A terméket tesztelésre kaptam, de bármelyik drogériában beszerezhető ahol van Rimmer.:)

A termékkel nagyon megvagyok elégedve, nagyon szeretem. Örülök, hogy magaménak tudhatom, mert régóta vágytam már egy ilyen tusra. Csak ajánlani tudom Nektek! 

Ti próbáltátok már?

Ha tetszett a cikk, akkor kövess be, hogy legközelebb elsők között értesülj a bejegyzéseimről. 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés