Sminkelés előtt ajánlott | Mit csinálj sminkelés előtt?

by - csütörtök, május 18, 2017

Sziasztok! Mivel nagyon sok lánynál látom így a mindennapjaimban, hogy a sminekés nekik csak az alapozás korrektor. Gondoltam, hogy mivel most vagyok ebben a fázisban a tanulás részén, hogy mit kell csinálni sminkelés előtt, írok nektek erről, hátha valakinek hasznára válhat. 


A smink nem attól lesz szép, hogy pl egyenletesen felviszed az alapozót nem hagyva csikókat. Ugye nagyon sok alapozó az arcon be is sárgul, ezt is meglehet előzni, mert ezt mind azt váltja ki, hogy az arc előtte nem volt jól lekezelve. Mikor én mentem modellnek, és nem nekem álltak még modellt, akkor szoktam rá a smink előtti arc lekezelésére, és azóta sokkal jobban szeretek sminkelni, és sokkal könnyebben és szebb sminkeket elkészítek. 
Az mindenkinél szokás ( gondolom ), hogy reggel arcot most hideg vízzel, mert az alapból frissíti az arcot. 
Minden sminkelés előtt kötelező megmosni az arcot hideg vízzel. Ha nagyon karikásak a szemeid, és a táskákat korrektorral akarnád eltüntetni - NE ! - használj inkább jeget elsőnek egyből arc mosás után kb 5 percig hagyd rajta, ha sietsz akkor nyomd rá, ameddig nem látod, hogy halványulnak. 
Utána jöhet a legjobb része. Vegyél magadhoz egy arc mosót, és jól alaposan körkörös mozdulattal oszlasd el az arc bőrödön, ezáltal az arcod felszabadul és utat ad a pórusok kitisztításának , vagy éppen jobban betömítésének. 
Vegyél a kezedbe egy arc radírt, ha nincs otthon akkor egy kis méz+cukor keverd össze és jól dörzsöld bele az arcodba, ez megtisztítja, utána alaposan mosd le. 
Akkor jöhet egy kis tonik, ami a kitisztult pórusaidat összehúzza, ezáltal nem megy bele sminkmaradvány. Utána jöhet egy kis hideg víz megint. 
Majd egy kis hidratáló krém, várd meg míg megszárad, és sminkelhetsz is. Sokkal frissebb lesz a smink, nem sárgul be, és egyenletesen tudod eloszlatni az arcodon az alapozót. Hidd el így a lemosás is könnyebb lesz..és még tartósabb is lesz a sminked. Mivel tiszta a bőröd, és tele van tápanyaggal így napközbe nincs mit beszívnia a bőrnek. 

Remélem tudtam nektek ezzel kapcsolatban segíteni, és hasznotokra válik ez a kis cikk. Ha tetszett ez a cikk, akkor kövess be, hogy következő bejegyzéseimről elsőként értesülj. Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés