Dm Trend It Up rúzs teszt.

by - péntek, május 19, 2017

Sziasztok! A mai bejegyzés egy tesztelés lesz. A dm-nek kijött egy új márkája a Trend It Up nevet viseli. Azonnal mentem és körül is néztem. Tesztelgettem fél órát tuti ott voltam, és szerintem én voltam az első, mert még nem volt használva a teszter, és televolt a pult. 






Nem sok mindent vettem, sőt 1 dolgot vettem, mert az tetszett meg a legjobban és mindenképpen kiakartam próbálni, és mint tudjátok rúzs függő vagyok, ezért nem mást vettem mint rúzst a 461 MATTE árnyalatban. Kellemes rózsaszín árnyalata van. Nagyon krémes, ez miatt könnyű felvinni az ajkakra. Nagyon jó illata is van, viszont nem tudom mire hasonlítani.
Azért 461-es árnylat mellett döntöttem mert úgyis itt van a tavasz, lassan már a nyár, és nem akarok sötétebb színeket venni. Inkább a rózsaszín, korall, narancssárga színek mellett fogok megmaradni a nyár folyamán.  Mivel megyünk nyaralni, horvátokhoz, és nem akarok megint egy fekete bárány lenni a 40 fokban, mert csak feketét hordtam akkor, néha-néha fehéret, ezért most színesebben akarok öltözni, és olyan jól állnak a színes ruhákhoz a színes rúzsok nem? 
Szóval próbálok még beújítani egy-két rúzst.
Picit mesélek a rúzs rossz tulajdonságairól..mert sajnos vannak. 
Elsősorban hamar lekopik. Nem azt mondom, hogy egy evés, ivás után..de egy idő után lejön. Ami nem is nagyon baj, mert újra lehet kenni..De egyenletlenül kopik, és ami nem kapok le, azt meg le kell dörzsölni. Más gondom igazából nincs vele. Remélem idő után se lesz, mert a színéért oda vagyok. 
Ezeket leszámítva meg nagyon jó rúzs, és szerintem még befogok szerezni egy két színt, mert volt egy nagyon jó bordó szín..AMI ANNYIRA JÓ, HOGY URISTEN....AZ NEKEM KELL! 

Nektek mi a véleményetek róla? Esetleg megvan nektek akkor írjátok le a véleményeteket erről. 


You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Hű... Szerbiába még csak most érkezik, de ez a fajta rúzs rögtön kívánság lett. Hát nem fogom megvenni, sajnos engem nagyon zavar, ha egyenetlenül kopik.
    Köszi a tesztet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez engem is zavar. De szájkontúr ceruzával ha beszínezed az ajkad, már nem is kopik. :)
      Szívesen.:)

      Törlés