Biobaza sun & sea forever barníást segítő krém.

by - vasárnap, július 01, 2018

Sziasztok! Ismét egy egészen nyári termékhez érkeztünk. Ebben a bejegyzésben a biobaza egyik barnítást segítő kréméről fogok írni. 



Tavaly is volt egy posztom egy biobaza termékről, ezt a cikket ITT olvashatjátok. Imádom a biobaza termékeket ezért is örültem mikor tesztelésre kaptam ezt a terméket. Mivel az idei nyári célom az, hogy jobban lebarnuljak mint tavaly remélem, hogy ez a termék segítségemre lesz. Utána olvastam több oldalon ennek a fajta terméknek és örömmel vágtam neki a tesztelésének. Az előző termékben sem csalódtam és örültem, hogy egy másik dzsemmet is kipróbálhatok ettől a márkától.




Termékről röviden:
Ez a 100%-ban természetes innovatív formula  a gyors barnulást szolgálja és elősegíti az egyenletes, természetes, napbarnított szín elérését. A " fekete királynő -, vagyis a lilarépa - kivonattal dúsított, antocianinokban és erős antioxidáns hatású béta - karotinokban gazdag dzsem segít előkészíteni a bőrt a napozásra. A tápláló olíva-, körömvirág- és dióolaj, valamint E-vitamin segítségével, a bőrt a napozás során is védi a kiszáradástól és az idő előtti öregedéstől. A dzsem könnyen kenhető, kellemes kellemes érzetet vált ki, és királyi ragyogást nyújt a bőrnek már néhány nappal a napozás megkezdése után. Figyelem : a dzsem UV szűrővel nem rendelkezik, ezért napvédő krém mellett javasolt. 

Véleményem a termékről:
Mikor kibontottam egy nagyon szép tégelyecske fogadott. Nagyon tetszik ez a csomagolást. Mikor a terméket kibontottam akkor nem volt olyan erős illata mint a másik barnító dzsemnek. Ennek sokkal lágyabb kellemesebb illata van, engem leginkább a bountyra emlékeztet, isteni illata van.

Csoki massza állaga van, könnyen kenhető, nem kell sokan felvinni hogy szép egyenletesen lebarnuljunk tőle. Én általában kiskanállal szoktam kiszedni a terméket. Általában olyan helyekre kenem a terméket ahol lassabban barnulok mint pl. : láb, hát. De persze a könnyen barnuló testrészekre is szoktam kenni egy keveset. Én nem használok semmi napolajat vagy naptejet, szerintem nem is szükséges, legalábbis az én bőröm a termék mellett nem igényli a napolajat. 

A dzsem elég sokáig bírja, és nagyon hamar barnulhatunk tőle. Én már akkor kezdtem el használni a krémet mikor már volt egy alap színem de eléggé szembe tűnő volt már első napozás után az eredmény. Mikor szoliba jártam még 10 alkalom után sem volt ilyen színem mint most egy barnulás után. Azt tudni kell az én bőrömről, hogy elég lassan barnul, de amióta használtam már tavaly is a biobaza napozó dzsemmét sokkal gyorsabb ez a folyamat, még akkor is mikor nem kenem magamra ezt a terméket. 



Általában 1 órát szoktam napozni has-, hát egyaránt, és este mikor zuhanyok akkor olyan mintha egész nap kint lettem volna a napon. 

Ti próbáltátok már ezt a terméket?

 Puszi: 

You May Also Like

0 megjegyzés