Kérdések a hajammal kapcsolatban.

by - hétfő, június 25, 2018

Sziasztok! Többen írtatok már a közösségi oldalakon a hajammal kapcsolatban. Ezért gondoltam, hogy egy külön bejegyzésbe összegyűjtöm őket és megválaszolom. 



Nagy Boglárka kérdése: 
Szia! Már régóta követem a blogod, és több hajápolási cikkedet megnéztem már. De ezt sehol sem láttam. A hajad vége mindig olyan szép, nem szálkás, mit használsz rá? 
 - Szia! Köszönöm a kérdésedet. A hajam végére olajat használok, minden hajmosás után miután megszárítom vagy éppen magától szárad meg. Nincs konkrét olaj amit használok, mindig valami újat próbálok ki. 

Telek Hanna kérdése: 
Szia, bocsi h itt írok de nemtudom hol máshol tudnék! A hajadat milyen gyakran vágatod h ennyire szép a vége? 
- Szia! A hajamat általában 2 hetente levágom én magamnak, legalábbis a töredezett hajvégeket. Egy nagyobb hajvágást nem merek bevállalni magamnak bár nem is szeretném levágatni. Szóval 2-3 hetente vágok, vagy attól függ, hogy mennyire vészes a helyzet. 

Akar Krisztina kérdése: 
Szia. Olvastam többször is a blogodon, hogy WU2 sampont használsz és szerinted jó. Én is a napokban próbáltam ki de nekem nagyon kiszárította ez miért lehet? Neked nem volt ez? Válaszodat előre is köszönöm :)
- Szia! De elsőre nekem is egy kicsit kiszárította meg is ijedtem, hogy most mi lesz. Aztán a 3-4 alkalommal érte el a hajam ezt az állapotot. Kell egy kis idő mire megszokja a hajad, mert ez egy olyan sampon ami nincs tele vegyi anyagokkal ami amúgy megöli a hajat, és ez segít visszaállítani a haj erősségét és szépségét. :)

Erős Tina kérdése:  
Szió :) Írtad, hgy nem szeretsz vegyi anyagokat használni a hajadra de azt is írtad, hogy nyáron a hajad végét szoktad egy kicsit szőkíteni? Mivel? Én is szeretném de nem szeretnék én se semmi káros anyagot használni a hajamra. 
- Szia! Egy egész citromnak a levét kiszoktam facsarni egy kis kanál vizet rakok hosszá, belemasszírozom a hajvégekbe és mikor kifekszek napozni akkor szétterítem szépen a hajam és várom a hatását, egyből nem lehet látni az eredményt, meg ez hajszíntől is függ. 

Papp Flóra kérdése:
Szia :) Több képeden is nagyon fénylik a hajad ez mitől van? Vagy vasalod? Nagyon szép a hajad, meg te is:)
- Szia! Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :) A hajam azért fénylik ennyire mert igazából semmi olyat nem használok rá ami káros lenne a hajamra, már lassan egy éve elhagytam ezeket a dolgokat és a hajam teljes mértékbe visszanyerte a régi formáját. 

Balogh Izabella kérdése: 
Szia!:) Mi egy vonaton szoktunk utazni néha és többször megfigyeltem, hogy olyan szép esése van a hajadnak! Nekem nagyon hosszú hajam van, de olyan hamar becsomósodik és összeáll, hogy nem tudok vele mit csinálni, megosztod velem a titkod? :D 
- Szia! Köszönöm szépen. Egyébként azt tudnám ide is írni mint az előző kérdéshez. Nekem is régebben nagyon hamar összeállt, és hamar csomósodott.  Aztán utána jártam ennek a problémának. Mindenhol azt olvastam, hogy a hajnak vissza kell állni a régi formulájához. A haj olyan mint a szervezetünk, vannak olyan ételek amik károsak a hajra ezáltal teljesen elveszíti azt a lágy esést, amit írtál :) 

 
  Ha esetleg van még valami kérdésetek akkor itt vagy privátban nyugodtan tegyétek fel, szívesen válaszolok mindenkinek a kérdésre. 

Puszi: 
 

You May Also Like

0 megjegyzés