Yves Rocher sampon

by - vasárnap, május 27, 2018


Sziasztok! Már egy ideje nem volt bejegyzés a blogon, ez nem azért van mert abba szeretném hagyni, nem is azért mert nincs ihletem, hanem nagyon sokat kell tanulnom. De próbálom bepótolni ezeket a hiányokat. Ezért is ma egy tesztet hoztam nektek egy samponról.



Már több cikkemben említettem, hogy én a hajamra és a bőrömre csak természetes anyagokból való termékeket használok. Többen is kérdeztétek, hogy a hajamra mit használok egyébként, és sokan meglepődtök de WU-2-t használok és egyszerűen imádom. De most egy kis változatosság jót tett a hajamnak, amint ez kifogy visszatérek a WU-2-re. 

Termékről: 
  • Krémes tápláló sampon, a selymes tapintású, szépségtől ragyogó hajért! Zabtejjel gazdagított összetételének köszönhetően száraz haja visszanyeri lágyságát és rugalmasságát. Parabén-  szilikon- és mesterséges színezékmentes összetétel. 98%-ban természetes eredetű összetevők : bio mezőgazdaságból származó zabtej, növényi lemosó alap. 


Saját véleményem: 
Én mikor elolvastam a termékleírást biztos voltam benne, hogy imádni fogom, és szerintem ezzel a kijelentéssel már gondolhatjátok, hogy csak jót fogtok hallani erről a termékről. Szerintem alapjáraton megér egy próbát, ugyanis amit ígér a termék az úgy is van. Selymes puha tapintása lesz a hajnak. hajmosás után nem nagyon zsírosodik a haj.
Az illata a samponnak egyszerűen elképesztő. A hajon is nagyon tartós marad ez az illat a 3. napon is érezhető ez a friss illat. Én teljesen megvagyok elégedve ezzel a kis termékkel. Szerintem ha látjátok a polcokon akkor mindenképpen próbáljátok ki, lehet ez lesz az új kedvenc samponotok.  

Próbáltátok már ezt a terméket?
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés