Cosmia száraz sampon.

by - vasárnap, február 18, 2018

Sziasztok! A címből is kiderült , ismét egy Cosmia terméket mutatok be nektek. Ami most a hajápolással kapcsolatos. 

Én már több éve keresem a megfelelő száraz sampont a hajamra, ugyanis a suli miatt nagyon elfáradok és lusta vagyok hajat mosni vagy éppen nincs rá időm. Ezért is örültem ennek a terméknek. Elsőnek nem tudtam, h mit várhatok ettől a termékről mert senki nem beszélt róla, de úgy voltam vele, hogy még nem csalódtam ebben a termékcsaládba így hát neki vágtam a tesztelésének. 


Termékről - amit írnak róla: 
- frissíti a hajat , zsírosodás gátló. Használata: Jól rázza fel a palackot használat előtt és az egyes permezezések között. Permetezze a hajra 20 cm-ről. Hagyja hatni, jól fésülje ki a maradványokat a hajból

1 hétig teszteltem a terméket. Én általában vasárnap mosok hajat és utána pedig szerdán. Mikor már eljött az ideje, hogy szerdán hajat mosok, akkor a kezembe vettem a Cosmia száraz samponját, és befújtam a használati utasítás szerint. 


Rátérek a csomagolására mert nekem nagyon tetszik ez a rózsaszín designja. A Cosmia termékei mindig letisztult és szép csomagolást kapnak, ami nekem mindig elnyeri tetszésem. Viszont nem csak a kinézete fantasztikus. 

Elsőnek ránézésre semmi változást nem láttam, kb. 10 perc kell, hogy elkezdje a hatását a sampon. Általában a száraz sampon használata után nem lesz olyan az ember haja mint ha frissen lett volna mosva, mert úgy mond " elfárad " a haj. Sok száraz samponnál tapasztaltam az előbb említett problémát. Ennél viszont egy kicsit más a helyzet. Nem azt mondom, hogy kibír még 1 hetet úgy , hogy nem mosok hajat. De sokkal frissebb az érzete és a látványa a hajnak. 

A termékkel 100%-ig megvagyok elégedve. Örülök, hogy kipróbálhattam ezt a terméket, tényleg könnyebbek azok a napok mikor hajat szeretnék mosni de nincs kedvem és segítségül hívom ezt a terméket. 

Ti próbáltátok már?

Puszi:

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Örülök, hogy bevált neked ez a szárazsampon. :) Nekem eddig csak a Batiste jött be, de jó lenne már egy olcsóbb alternativát találni rá, úgyhogy ki fogom próbálni. :) Köszi a bejegyzést! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt a terméket használtam egy ideig, de be kellett látnom, hogy a Cosmia százas sampon jobb :)
      Remélem neked is bejön a termék majd :)
      Puszi

      Törlés