A szebb bőrért - 5 nap alatt.

by - szerda, január 10, 2018

Sziasztok! Az elmúlt 5 napban a bőröm egy nagy átváltozáson ment át. Mivel itt volt a szünet volt időm mindenre, gondoltam megosztom veletek ezt a folyamatot. 



1. Tisztítás
Kezd el úgy a napot, hogy megcélzod a fürdőt, és egy jó nagy arc-testápolást végzel. Én az arcomra és a testemre is egy manna tisztító szappant használtam ( ami felfrissíti a bőrt, és megnyugtatja. ) , majd radíroztam. Az arcomra egy garnieres arcradírt használtam, a testemre meg már egy említett testradírt a Yves Rocher radírt.

2. Helyes táplálkozás
Mindenhol ezt lehet hallani, hogy a szép bőrért egészségesen kell táplálkozni. De mit is jelent ez? Méregtelenítsd a szervezeted, sok nyers zöldség, gyümölcs fogyasztás. De a máj és a hal is nagyon jó és segítik az új sejtek képződését is. Amikor elkezded ezt a kúrát akkor mindenképpen le kell mondani az alkohol és kávé fogyasztásról, vagy legalábbis csökkentse a fogyasztását. Napi 2l víznek el kell, hogy fogyjon. 

3. Sport, levegő
Ennek a kettőnek nagy szerepe van ebben az 5 napban. Én 2 órát edzettem összesen, egyszer reggel majd este. Reggel futni mentem amihez hozzájárult a levegő, majd este egy kicsit Rubint Rékáztam. A lényege ennek, hogy minden testrészedet megmozgasd.

4. Masszázs
Mindenkinek jól esik ilyenkor egy kis masszázs, az előző nap fáradalmaira meg pláne. Jobban megindul a vérkeringésed, ezt abban a pillanatban nem fogod érezni, de amint vége ennek az 5 napnak frissebbnek érzed magad. 

5. Meditálás.
Keress a szobádban/lakásban egy kis sarkot amihez közel van egy ablak, tedd búkora, a sarokba tegyél párnákat és plédeket. Csinálj egy forró teát, ha lehet akkor zöldet - én ajánlani tudom a Pickwicktől az almás citromfűs zöld teáját. Youtuben keress nyugtató zenéket, ülj le a kis helyedre, és csak élvezd a nyugalmat. ( telefont minden más egyedebet kapcsold ki! :) )

Az én véleményem: 
Nekem így ünnepeket után muszáj volt egy kicsit kikapcsolni, és újult erővel visszamenni az iskolába. Sosem hittem az ilyenekben, hogy valaha sikerülhet ez, hogy tényleg frissebb nyugodtabb leszek tőle de mindenesetre többször is fogom ezt alkalmazni amint lesz rá időm és ha Nektek is van rá időtök mindenképpen próbáljátok ki! 

Ti szoktatok ilyen kúrát tartani?

Puszi: 



You May Also Like

0 megjegyzés