A teaszünet díj

by - szerda, november 01, 2017




Sziasztok! 

Kaptam egy-egy díjat Theától , Fruzsitól és Rowenától, amit itt is nagyon szépen köszönök nekik! Örülök, hogy engem is jelöltek rá, mert még nem volt semmi hasonlóba részem, és szerintem nagyon jó ötlet. 


Szabályok:

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.

2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.

3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.

4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.

5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.

+1 .Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.




1. pont
-Mivel a te ötleted volt ez az egész elsőnek neked szeretném megköszönni ezt a díjat. Nagyon örülök, hogy "megismerhettelek" a blogod által. Annak is nagyon örülök, hogy ennyire kreatív vagy és nem csak a blogodon mutatod ezt a kreativitást hanem a blogger csoportban is. Szerintem Te egy olyan blogger vagy aki kimagaslik köztünk, egy igazi egyéniség vagy. Jó, hogy vagy nekünk! 

- Neked is szeretném megköszönni a jelölést, és a kedves szavakat amiket megemlítettél rólam, nagyon jól estek. Téged is egy nagyon jó írónak tartalak, szeretek vissza látogatni hozzád, mert mindig elmélyülök az írásodban.


- Nagyon örülök, hogy nálad is láthattam a nevem. Nagyon boldog vagyok miatta. Az egyik kedvenc bloggerem vagy amióta elkezdtem olvasni a blogod, minden érdekes témáról írsz ami engem kifejezetten érdekel. Szerintem egy nagyon jó ember, és blogger vagy. 

2.pont

Senki nem mondhatja meg előre, hogy milyen lehetőségek rejtőznek benned.

3.pont

Mivel hárman is jelöltek ezért mind a három személy kérdésére szeretnék válaszolni. Elsőnek Thea kérdéseivel kezdem. 

1. Mit szeretsz a legjobban a saját blogodban?
- Nehéz kérdés így elsőre. Mert erre igazán nem lehet jó választ adni szerintem. Én ugye szépségápolással kapcsolatban írok, és talán azt szeretem a legjobban a blogomban, hogy tényleg azért írok mert szeretem és érdekel is a téma és csak is kizárólag az igazat írom az olvasóimnak, ami nekem is be vált. 

2. Írj egy random szót valamilyen másik nyelven. Milyen nyelven van, mit jelent és miért ez jutott eszedbe?
- Bailar. Egy spanyol szó, ami azt jelenti : táncolni. Azért ez a szó jutott eszembe, mert kiskorom óta táncolok és legjobb dolog az életemben az, hogy egy olyan közösségben táncolhattam akiket a 2.családomnak hívok. A tánc egy nagyon fontos dolog az életemben, mikor táncolok akkor szabadnak érzem magam, és mindig gondom a feledésbe merül. 

3. A tőled balra lévő első tárgy lesz a fegyvered egy zombi apokalipszisben, mi az és hogyan használnád? 
- Hát ami tőlem balra eső első tárgy egy csillag alakú rózsaszín párna. El nem tudom képzelni, hogy ezzel hogyan tudnék védekezni egy zombi ellen, tuti megennék az agyam. 

4. Mik azok az apró dolgok, amik bármikor képesek megmosolyogtatni, boldoggá tenni?
- Amint említettem már az a tánc. De a legfontosabb és aki bármikor bármilyen helyzetben mosolyt csal az arcomra az a kiskutyám. De ami apróság és képes boldoggá tenni az egy jó könyv, egy kedvenc zene, aranyos üzenetek a barátomtól.

5. Szereted, amit csinálsz? (Suli/munka/stb.)
- Iskolába járok. Hát köztes állapot. Régen úgy voltam vele, hogy szerettem iskolába menni és onnan hazajönni. De órákon nem szerettem bent ülni. Amióta reggel korán kelek és délután későn érek haza azóta változott. Meguntam a buszozásokat és a vonatozást.

6. Ha bárhol lehetnél most, hol lennél a legszívesebben és miért?
- Homokos tengerparton lennék a családommal és a barátaimmal. Mikor érzem a tenger illatát akkor mindig a gyerekkorom jut eszembe mikor semmi gond nem volt. Mikor úszok a vízbe a könnyedség tölt el. 

7. Mi a neved utolsó betűje? Írj egy szót ezzel a betűvel.
- r . rainbow

8. Hogyan képzeled el magad, az életed 2 év múlva?
- Nem szeretek előre gondolkodni az életben, és igazából akárhányszor feltették ezt a kérdést sokáig kellett rajta gondolkodnom, mert nem tudom elképzelni magam 2 év múlva. Mert még nem tudom, hogy hogyan tovább. Mindenesetre szeretném, hogy meglenne a jogsim, remélem 2 év múlva már meg lesz a fogszabályzóm és azért valamilyen szinten helyretette a fogaimat. Én 2 év múlva még iskolába szeretnék járni, még egy szakmát leszeretnék tenni, szóval mindképpen úgy látom magam, hogy még az iskolapadban ülök és a 2. szakmám tanulom ki.

Rowena kérdései 

1. Mi vagy mik azok a dolgok elszeretnél érni még az év végéig? 
- Hogy a decemberi vizsgám jól sikerüljön. A blogon elszeretném érni a 100 feliratkozót ami szerintem úgysem lesz meg, de nagy boldogság lenne számomra. 

2. Mik motiválnak a mindennapokban ? ( Legyen az sportban, iskolában, munkában, blogolásban, stb)
- Sportban mindig a legjobb eredményem motivál, hogy még jobb legyek. Iskolában a barátom támogat a legjobban. Blogolásban pedig az olvasóim.

3. Ha tehetnéd milyen tantárgyat vezetnél be az iskolába?
- Hogyan vállaljuk fel a véleményünket névvel. Szerintem ez 1-2 embernek nagyon fontos lenne, bár sokan megbuknának.

4. Van olyan internetes felület, ami valamilyen téren megváltoztatta az életed? ( Pl.: egy játékon keresztül megismerkedtél barátnőddel. )
- Mindenképpen a bloggert mondanám, mert ez miatt csináltam a facebook csoportot, szóval a blogger és a facebook.

5. Hogyan ismerkedtél meg a legjobb barátoddal/ barátnőddel? 
- A legjobb barátnőmet még 14 éve ismertem meg, mikor átjött a mi iskolánkban. Matekóra volt mikor bejött az anyukájával, és az osztályfőnök mellém ültette le. Persze voltak kisebb nagyobb veszekedések de mindig kibékültünk. 

6. Szerinted van fiú és lány barátság? 
- Mindig is azt vallottam, hogy van. Nekem több fiú barátom is van és egyikünk se érez többet a másik iránt. Előfordulnak persze olyanok, hogy az egyik elkezd érezni valamit, de szerintem egy ilyen kapcsolat nem lenne hosszú életű.

7. Ha megváltoztatnál bármit az életedben, mi lenne az? 
- Mikor 8.ba iskolát választottam. Rossz helyre mentem. Igaz, hiányzik az az iskola..de valamiért nem tetszett az oktatás. 

8. Kedvenc ünnep? 
- Minden ünnepben van valami szép. De mégis a karácsonyt mondanám, ez egy olyan ünnep mikor a családról van szó, és a szeretetről. 


Fruzsi kérdései


1.Mit üzennél a tini énednek? 
- Mindig csak magadban bízz, és menj előre a célig!

2. Van valami szokásod/fóbiád, amit mások furának tartanak?
- Szerintem nincs olyan amit mások furának tartanának. 

3. Hiszel abban, hogy létezik kegyes hazugság? 
- Hát mindenkinek más a kegyen hazugság. Lehet amire én azt mondom, hogy kegyes hazugság másnak az igen is rosszul esik. Szóval szerintem nincs ilyen, hogy kegyes hazugság.

4. Van olyan személy(színész, énekes, vlogger, blogger, rokon) aki inspirál téged? 
-  A szüleim azok akik inspirálnak engem. 

5. Mi volt az eddig legmeghatározóbb élményed az életben? 
- Mikor az előző barátommal szakítottunk. Ott teljes mértékben megváltoztam, de szerintem jó irányban, egy 360 fokos fordulatot vett az életem. 

6. Mi az oka, hogy blogolni kezdtél? 
- Segíteni szerettem volna másokat az én tapasztalataimmal. 

7. Ha nem Magyarországon, akkor hol élnél legszívesebben? 
- A kedvenc országomat mondanám, Horvátországot. Nem jártam sok országban, de igazából sokszor volt az, hogy a szüleim megkérdezték, hogy hova mennék szívesebben, több ország közt is választhattam volna és akkor is Horvátországot mondtam. 


8. Van olyan álmod, amit sikerült már valóra váltanod? 
- Kiskoromban sokat álmodtam arról, hogy egy egyesületbe táncoljak akiket ismernek is. Lehet, hogy nem egy egész ország ismeri a nevem, de van akik megjegyezték a nevem, és a csoportom nevét is. 


4. pont
Az én kérdéseim:

1. Mikor elkezdtél blogolni mi az ami hajtott téged? 
2. Neked mit jelent az, hogy : szeretet? 
3. Mit gondoltál akkor mikor megláttad, hogy jelöltek téged erre a díjra? 
4. Melyik nyelv az amit megszeretnél tanulni és miért? 
5. Szerinted mi az a dolog ami fontos egy ember életébe? Miért gondolod így? 
6. Melyik volt a legboldogabb napod az életedben? 
7. Mi az a szakág amit legszívesebben kitanulnál és örömmel csinálnád? 
8. 2017-ben még mit szeretnél elérni? 

5.pont

Sokat gondolkodtam, hogy kik között osszam ki a díjat mert sokan vannak akik megérdemelnék. A választásom azért a következőkre esett mert nem csak a blogjuk miatt hanem a személyiségük miatt is választottam őket. Remélem elfogadjátok tőlem ezt a díjat, és tovább viszitek ezt az ötletet. 

Thea: Mint ahogy már említettem te kiemelkedsz köztünk ezért is gondoltam, hogy megérdemled ezt a díjat, nem csak azért mert te találtad ki. Ha valaki mindenképp megérdemli az tényleg Te vagy! 

Ninaa: Talán tényleg az egyik olyan blog amit mindennap megnézek, hiába nem raktál ki semmi újat. De imádom azt amit csinálsz és amit írsz. Egyértelmű volt, hogy jelöllek. 

Reni: Ő volt az első blogger akinek olvastam a blogját, és akitől az elején segítséget kértem. Imádom a blogját, nagyon sok érdekes dologról ír, szerintem Ő is megérdemli ezt a díjat.

Bíbor: Ő egy olyan blogger akinek ha a blogjára megyek olyan mintha saját magam írását olvasnám. Az írásaiban megtaláltam önmagam. 

Laura: Ő is egy olyan blogger aki szerintem megérdemli a jelölést, imádom a blogját is és a személyiséget is.

+1. pont

Kívánom minden blogger társamnak, hogy a lehető legjobban teljen el neki ez az utolsó két hónap az évben, és minden a legjobban haladjon az életében. Érjék el azokat a dolgokat amiket szerettek volna nem csak ebben az évben hanem az életben, és boldog emberek legyenek. 

Puszi: 

You May Also Like

0 megjegyzés