Interjú Eszterrel becauseimadreamer.gp írónőjével.

by - hétfő, július 24, 2017

Sziasztok! Már említettem, hogy ha van rá lehetőségem akkor az interjút személyesen készíteném el ha persze az interjú felem is benne meg, meg ha elég visszajelzést kapok, hogy jó ötlet lenne. ( valahol jelezzétek nekem, hogy bele tudjak vágni .) A Mai interjúmban Eszterrel olvashattok egy kis párbeszédet. ITT találhatjátok a blogját. 


1. Miért kezdtél el blogolni?
- Kb 3 éve volt egy autóbalesetünk az unokatesómmal. Szerencsére nem történt semmi bajunk a lelki sérülésen kívül, ami hosszú időbe telt mire feldolgoztuk. Ezután döntöttem el, mivel éreztem, hogy ez egy jel volt számunkra, hogy szeretnék tenni valamit, szeretnék segíteni másoknak, akár egy tanáccsal, jó szóval vagy épp egy átlagos írással. Tudtam azt, hogy másoknak is szükségük lehet bátorításra, meggyőződésem, hogy adhatok valamit az olvasóknak! A blogot 4-en kezdtük,(két barátnőm és unokatestvérem) mindenki benne volt, ötleteltünk, jöttek sorra a témák, aztán ki - ki a saját dolgai miatt végül kiszállt a blogból, így maradtam én.


2. Volt már más blogod a mostani előtt?
- Anno, jó pár évvel ezelőtt nyitottam egy blogspotot, ahol kiírtam magamból mindenféle érzést, legyen jó és rossz, de végül csak a reménytelen szerelem volt a téma, a se veled se nélküled kapcsolatomról, de leginkább általánosságban írtam, persze kiderült, hogy rólam van szó. Ezt egy-két éve töröltem, így visszagondolva jó írások voltak, akármennyire is sok elég szenvedősre sikeredett.


3. Volt már negatív élményed a blogolással kapcsolatban?
- Szerencsére ilyen tapasztalatom nem volt. Remélem a jövőben is így marad.


4. Kiknek olvasod mindennap a blogját?
-Napi szinten nem tudom sajnos, igyekszem, de a munka miatt néha örülök, ha a sajátomat is meg tudom nézni, a cseréim közül szinte mindenkit meglátogatok, valakit többször, a Blogger közösségből pedig úgyszintén. Szeretek újdonságokat látni, érdekelnek mások véleményei is 🙂

5.Mivel foglalkozik a blogod? Mesélsz róla egy kicsit?
- Eredetileg tanácsadás, a lélek kisebb-nagyobb dolgaival, akár az én életemen keresztül megvilágítva. Úgy értem ezt, ha nekem van egy- egy jó vagy rosszabb élményem, tapasztalatom, próbálom úgy megosztani másokkal, hogy az egyfajta tanács is legyen. Igyekszem kihozni belőle azt, amiből mindenki tanulhat. De szívesen írok szépség, divat, filmes témában, érdekel ez a világ is.

6. Ha már a blogról meséltél,mesélsz egy kicsit magadról? Mit érdemes tudni rólad?
- Hű, 25 éves vagyok (néha ezt nehezen viselem 🙂 ), most már több mint egy hónapja férjnél, maga a szó még elég fura 🙂 Imádok beszélni, viccelődni, nevetni. Segítőkész, támogató és empatikusnak vallom magam, több barátnőmnek segítek/segítettem lelki gondokkal, nem tudom elég régóta fogékony vagyok erre. Néha azonban én is eléggé magam alá tudok kerülni, de szerencsére azért ez hamar elmúlik. Mindenkivel hamar megtalálom a hangot, szeretek új embereket megismerni, társaságban lenni. A barátaim és a családom nagyon fontos a számomra sokat köszönhetek nekik, nem is tudom mi lenne velem nélkülük. Imádom a kutyákat, a focit és a Forma 1-et , a sorozatokat, a jó zenéket. És 12 éves korom óta regényeket írok.

7. Van valami nagyobb célod amit elszeretnél érni? Mind a blogolással, vagy éppen más cél?

- A legnagyobb álmom, hogy kiadják egy könyvem. Most már pár éve ez lett az elsődleges nagy vágyam, amiben szerencsére, a párom és a barátaim is támogatnak és bíztatnak. A bloggal kapcsolatban pedig szeretnék majd tovább fejlődni, későbbiekben akár kicsit nagyobb elismerésnek örvendeni, de egyenlőre nagyon is boldog vagyok, hogy olvasnak és ennyire kitartó tudtam maradni.


8. Mi a legnagyobb álmod?

- Nagyon sok álmom van, az egyik legnagyobb, hogy láthassam Londont, imádom az angol kultúrát, a történelmét, sokat olvastam az országról, a regényeim is általában mindig ott játszódnak.


9. Miket szoktál a szabadidődben csinálni?
- Zene hallgatás. Jaj nagyon szeretem a zenét, ez főleg az egyik kedvenc, egyben kikapcsol, de közben lehet főzni, takarítani és persze bulizni is. Szeretek jönni- menni a városban, moziba beülni, sorozatot nézni, találkozni barátokkal, ismerősökkel.


10. Mit üzensz az olvasóidnak?
- Köszönöm azoknak, akik napról napra benéznek hozzám 🙂 Legfőbb mottóm: Minden rossz után jön valami jó. Üzenem, hogy élvezzék az életet, örüljenek az apró dolgoknak, a kemény és sötét hétköznapokból hozzák ki a legjobbat. Továbbá álljanak ki magukért, a véleményeik mellett, tegyék azt ami nekik jó és még egy jó tanács : Mindig legyenek boldogok 🙂


Köszönöm az interjút!

Ha te is szeretnéd, hogy csináljak veled egy interjút, akkor mindenképpen jelezd nekem valahogy. Ha tetszett a cikk akkor kövess be, hogy legközelebb elsők között értesülj a legújabb bejegyzéseimről. 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés