Interjú Andival a Resta con me írónőjével.

by - péntek, július 07, 2017

Sziasztok! Egyre többen akarjátok kipróbálni magatokat abban, hogy interjút készítsek veletek. Aminek nagyon örülök. Gondolkodtam azon, hogy majd a jövőben, ha tényleg beválnak ezek az interjúk, és több visszajelzést kapok akkor az interjúkat majd személyesen fogom megkérdezni egy káva / tea mellett. Egy olvasom adta az ötletet. A blogger chatben a lányoknak említettem már, hogy kaptam egy felkérést egy kisebb cégtől, hogy készítsek interjúkat különböző személyekkel..de erre más később kitérek.  Ha tetszik az ötlet, akkor valahol jelezzetek nekem vissza, hogy jó ötlet vagy nem. Visszatérve a mai interjúra, ma Andrea lesz az akinek feltettem pár kérdést. ITT találhatjátok a blogját.

1.Miért, és mikor kezdtél el blogolni?
-Mindig is szerettem írni, és mindig is volt bennem egy olyan "vágy", hogy megmutassam a tehetségem a világnak. A jelenlegi blogom pont jövő hónapba lesz egy éves, és mikor megnyitott én éppen Deszken voltam egy rehabilitációs intézetbe. Mivel eléggé sok szabadidőm volt, és sokat járt az agyam az E.B- körül ( amit sajnos nem nagyon láttam) elővettem a régi írásomat ami a gépemen volt. Egy kicsit csiszolgattam, majd felvettem pár emberrel a kapcsolatot akik segítettek beindítani az oldalam. Az egészben az volt a jó, hogy nem azon járt az eszem, hogy éppen miért vagyok ott ahol, hanem, hogy mi legyen a következő részbe. Úgy is mondhatni ez is segített abban, hogy ne csavarodjak be a betegségem miatt és ne gondoljak arra, hogy éppen hol vagyok.


2. Mivel foglalkozik a blogod?

-A blogom egy focis fan ficton. Ami három ember köré épül. Ezek közül kettő valós, egy pedig kitalált személy. A történetem hármójuk néha viharos, néha romantikus kapcsolatát mutatja be. Megfűszerezve egy pár mérkőzéssel amit igyekszek pontosan leírni.


3. Mit szoktál szabad idődben csinálni, ha éppen nem írsz?
-Szeretek olvasni, barátaimmal lenni, biciklizni és persze mérkőzéseket nézni. 🙂.


4. Mesélsz magadról egy kicsit, mit érdemes tudni rólad?
-Huszonnyolc éves, álmodozó romantikus lánynak tartom magam. Egy általános iskolába dolgozok, mint pedagógiai asszisztens. Nagyon szeretem a munkámat, hiszen imádom a gyerekeket. Van egy csodálatos férjem akivel már lassan két éve vagyunk házasok.


5.Kiknek a blogját követed minden nap?

-Akik a blogos csoportban vannak, próbálom figyelemmel kísérni az írásaikat. Sok kedvencem van, de nem szeretnék senki megnevezni név szerint. A focis és a sporttal foglalkozó blogokat részesítem előnybe, de minden blogot szívesen elolvasok, hiszen bármelyikből tudok hasznos dolgokat kiragadni.

6.Mivel focis blogot írsz, és én imádom a focit, mindenképp meg kell kérdeznem. Melyik a kedvenc csapatod, illetve játékosaid?

-A kedvenc csapatom az Ac. Milan. Sajnos a kedvenc játékosaim már nem ott fociznak. Szerintem a blogomból is kiderül ki az a két személy akikért rajongok. Az egyik Stephan El Shaarawy a másik pedig Zlatan Ibrahimovic. A Milan mellett szeretem még a Real Madridot is.


7.Kik támogatnak abban, hogy egy blogot vezess?
-Általában magamat támogatom, de a férjem és a nővérem is sokat segít, ami jó érzés, mert ha kicsit mélyponton vagyok, ők mindig bátorítanak a továbblépésbe.

8. Úgy tudom, hogy van más blogod is, mesélsz róla egy kicsit?

-A másik blogomat nem rég indítottam el, és teljesen más mint amit jelenleg írok. Magyar helyszínen játszódik, magyar nevekkel. Egy tiltott tanár- diák kapcsolatról szól, ahol több szemszögből is követhetjük az eseményeket. Próbáltam tinisebb, fiatalosabb hangzást megütni. Remélem ez is ismertebb lesz egy idő után.


9. Mit szeretnél elérni a blogolással?
-Ezen sosem gondolkoztam, de jó lenne ha meglátná valaki a blogom akkor azt mondaná. Ó igen őt ismerem, tudom mit ír. Persze, ezt pozitív hangsúllyal 🙂. De nyilván nem vagyok telhetetlen, és nekem már a szépen gyarapodó feliratkozó táborom is hatalmas öröm, és az, hogy írnak néha a részeimhez.


10. Mit üzensz az olvasóidnak?

-Csak, hogy köszönöm az eddigi bizalmat, és remélem továbbra is követni fognak. Álmodozni pedig igenis jó dolog. 🙂.


Köszönöm az interjút! 

Ha te is szeretnéd, hogy csináljak veled egy interjút, mindenképp jelezd nekem valahogy. Ha tetszett a cikk, akkor kövess be, hogy legközelebb elsők között értesülj majd a bejegyzéseimről.
Puszi: 

You May Also Like

0 megjegyzés