Miket vettem? | H&M , New Yorker , Tally Weijl , Pepco

by - kedd, május 30, 2017

Sziasztok! Engem mindig is érdekeltek az olyan videók, cikkek amikben megmutatják, hogy miket is vettek. Gondoltam, hogy én is megmutatom nektek, hogy én miket vettem. Én általában úgy szoktam vásárolni, hogy sokszor keveset, és akkor hónap végére jó pár dolog összegyűl. De persze vannak olyanok is mikor egy nap vásárlást csinálok. Össze vissza fogom leírni, hogy miket vettem.


 Nagyon szeretek nyáron haspólókat hordani, ez az egyik kedvenc darabom nyáron, és mindenfélét beszereztem már belőle. Mivel próbálok színesebben öltözni ezért most beújítottam egy rózsaszínt. Könnyű anyag. New Yorkerbe szoktam inkább pólókat vásárolni. Ezt a rózsaszín darabot is ott vettem. 

A következő darab szintén a New Yorkerből van, egy bézs trikó, amit ajándékba kaptam. Nagyon szeretem a spagetti pántos trikókat. 

Fekete rózsa mintás trikó a Tally-ból van. Nemigen szoktam ott vásárolni, mert nem nagyon találom meg az én stílusom. Én nem nagyon szeretem ezeket a mintás pólókat. Keveslem a nőis darabokat ott. De mikor megláttam ezt a trikót egyből mentem és próbáltam is fel. 

Térjünk vissza a New Yorkerre. Mindig is szerettem volna egy ehhez hasonló egybe ruhát, aminek az alja nadrág. Az anyaga krepp szerű, ami nekem különösen tetszik. 

Nagyon szeretem az egybe ruhákat, és most nyáron nagyon hódítanak nálam a lenge ruhák. Találtam is egyet a H&M-be ami nagyon megtetszett, és kétszer mentem vissza érte, hogy most meg vegyem vagy ne? De nem hagytam ott. 


A következő dolog amit vásároltam, a New Yorkerből van, az ez a táska. Már régóta kerestem nagy táskát, amibe akár az egész életemet belerakhatom. Végre találtam. Mivel én iskolába is ilyen táskákat hordok, ezért ezt alapból iskolára vettem, de mivel már nem tudom felhasználni már a mostani évre, így a következő évbe jön velem majd. 

Vettem még egy bikinit. Tudni kell rólam, hogy én minden évben új bikinit veszek. Nem azért mert rossz, vagy kimarta a só, vagy a klór, hanem minden évben más bikini tetszik meg, és nem tudok megmaradni egynél. Más a cipőkkel van így, én a bikinikkel. Ti hogy vagytok vele? A mostani választásom egy fehér bikini volt.



Nagyon szeretem a kimondókat, és most úgyis előnybe vannak a rojtok. A pepcóba nézelődtem mikor megtaláltam (fenti képen a bikini felett lévő színes anyag). Egyből szerelmes lettem. Az anyaga picit hasonlít a műanyagra. De egyáltalán nem lehet benne izzadni. Egyik kedvenc darabom lett már is. 

Kb fél éve keresek olyan nadrágot amit nem kell felhajtogatnom úgyis kint van a bokám. Na a H&M-ben a gyerek osztályon találtam, aminek tetszett a színe is, és a fazonja is. Szóval egy nadrággal bővült a ruhatáram.

Az utolsó darab amit rendeltem, sajnos már nemtudok linkelni, az egy egyszerű szalma kalap. Próbáltam a bikinimhez nézni a kalapokat, és ez nagyon megtetszett. 

Nektek mi a kedvenc ruhadarabotok amit ebben a hónapban vettetek? Ha tetszett a cikk, akkor kövess be, hogy a következő bejegyzésemről elsők között értesülj. 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés