Itt vagyunk!

by - péntek, április 09, 2021




Sziasztok! Ez a bejegyzés leginkább azokhoz a bloggerekhez szól, akik most egy " alkotói válságban szenvednek ". Aki szokta olvasni a blogomat tudhatja, hogy van egy csoport, ahol egy közösség alakult ki 2016-2017-ben. Kb. ekkor volt a legfelkapottabb a csoport. Nem csak így blogerek között, de nagyon sok külsős ember is ismerte ezt a csoportot, nagyon sok felkeresésem volt ezzel kapcsolatban, mivel itthon nem annyira népszerű már a blogolás de jó lenne ha megint olvasna az ember és nem csak a videókat nézné mert az kényelmes. Bevallom én is nézek videókat, de én nagyon szívesen olvasom mások bejegyzéseit még mindig, szerintem amúgy sokkal jobb. 

A bejegyzés nem csak erről a múltbéli dologról fog szólni. Ugyanis most nem csak itthon kezdik elfelejteni a bloggereket. Az elmúlt hetekben e-mailoztam egy lánnyal, talán van aki ismerte a blogját - Lily worl - már sajnos nem gyárt tartalmat mert van 2 kisbabája. De ő annó elindított egy mozgalmat, hogy észre vegyék az emberek, hogy vannak blogerek is. Korábban ugyan volt már egy ilyen felindulásom, de az konkrétan az itthoni bloggerekhez szólt. Jött a kérdés Tőle, hogy miért nem indítom el ezt itthon, úgyis nagyon sok kezdeményezést indítottam már. Aztán végül arra jutottam, hogy miért ne?! Ez csak egy hashtag, amit nem csak itthon néznek, hanem más országokban is és mindegyik blogger tudja, hogy mi van emögött, hogy támogassuk azokat a bloggereket akik a háttérbe vonultak mert úgy érzik, hogy elvannak felejtve, senkit nem érdekel, hogy mit ír, kevesen nézik a bejegyzéseit. 

#iambloggeriamhere

Bevallom én ez előző  bejegyzésemhez utólag oda írtam ezt a hashtaget, és ahogy a képen is láthatjátok, hogy az az előtti nézettségem max 200 körül volt. Nem lett sokkal több, de 1 hete mikor beírtam a hashtaget 27 volt a nézettségem, és most 360.

Szóval, én örülnék neki ha mi magyar bloggerek is beállnánk ide, és hátha jobban figyelnek majd ránk is. 

#iambloggeriamhere

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Ez egy remek kezdeményezés! (: Mindenképpen csatlakozom! Már nagyon hiányzik a blogírás. Ezért is várom, hogy túl legyek ma az utolsó vizsgámon és utána foglalkozni tudjak azokkal a dolgokkal, amiket elhanyagoltam a tanulás idejének növelése miatt. Itt gondolok az írásra és az olvasásra. Hajrá mindenkinek!

    VálaszTörlés