Szempilla hosszabbítás egyszerűen.

by - kedd, június 19, 2018

Sziasztok! Az elmúlt hónapban egy szempilla növesztő terméket teszteltem. Már vártam, hogy letudjam írni nektek erről a véleményem.





Mindig is utáltam, hogy nagyon pici szempilláim vannak ezért mindig is próbáltam különböző növesztő termékekkel kenni, de hiába. Egy időbe el is engedted ezt. Aztán mikor a dm-be jártam akkor pillantottam meg elsőnek ezt a terméket. Gondoltam, hogy egy próbát megér. 

Egy nap általában 2x kenem, reggel és délután. Igazából én nem vettem észre a változást addig, ameddig egy barátnőm említette, hogy milyen hosszú már a szempillám. Aztán egyre többen megjegyzést tettek erre. Körülbelül 2 hónapja szempillaspirált sem használok, mert nem szeretném, hogy kiessenek addig ameddig ez a termék nem fogy ki. Ha ki is festettem akkor nagyon szépen lehet látni a változást. 



Abba a hibába estem bele, hogy mikor elkezdtem kenni vele, akkor nem csináltam előtte fotót mert azt hittem, hogy ez is csak ígéri a hosszú szempillákat. 

Hamar szárad ezért, nem kell attól félni, hogy belefolyik a szembe. De egyébként egyáltalán nem csípi ha esetleg belekerülne. A szempilla tövekbe szoktam kenni kb. 2x megyek át rajta. Utána meglegyezem egy kicsit és már meg is száradt. 

 Ti próbáltátok már ezt a terméket?

Puszi 

You May Also Like

0 megjegyzés