Szilikon arctisztító kefe.

by - csütörtök, február 01, 2018

Sziasztok! A mai cikkemben ismét egy szépségápolással kapcsolatos cikket hoztam nektek. Legalábbis egy olyan dolgot ami 100x megkönnyíti a szépségápolást. 


A napokban jött meg az Avon rendelésem, és köztük volt ez a kis szilikon arctisztító kefe. Amiért azért vagyok ennyire oda, mert már régóta beszerettem volna szerezni egy hasonlót. Most, hogy volt rá lehetőségem is és árban is szimpatikus volt ezért gondoltam, hogy kipróbálom. 


Én mindig is nagy igényt fordítottam arra, hogy szépen le legyen kezelve az arcom ne maradjon rajta szennyeződést. De azt vettem észre, hogy az ujjaim nem igazán a legjobbak egy arcradír eldolgozásában. Pár napja használom ezt a arctisztító kefét és teljesen megvagyok vele elégedve.


Nagyon könnyű a használata, és kényelmesen hozzálehet férni vele mindenhova. Teljesen más mintha az ujjainkkal dolgoznánk el a terméket az arcunkon. Én általában hétvégente szoktam egy nagyobb arcápolást végezni ami után azt érzem, hogy tényleg tiszta az arcom, viszont amióta ezt a kefét használom hétközben ugyan azt az érzetet kapom. Ami plusz pont, hogy masszírozza az arcot, ami azért jó mert jobb lesz a véráramlás az arcban és sokkal egészségesebb és frissebb lesz. A pórusokat nagyon szépen kitisztítja és jobban eldolgozza a terméket. 



A tisztítása a kefének nem a legjobb. A kis sörték közé "beleragad" a felvitt termék, nagyon nehezen lehet kiszedni, és teljes mértékben nem lehet kitisztítani.



Ki használta már ezt a szilikon kefét?

Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés