Cosmia micellás víz.

by - hétfő, január 08, 2018

Sziasztok! Már rég volt a blogon tesztelős bejegyzés. Ezért a maival bepótolom a lemaradásom. Ebben a cikkben az egyik kedvenc termék családomból választottam egy terméket amit bemutatok nektek. Ha keresel egy jó micellás vizet akkor mindenképpen olvasd el. 


Termékről: 
Hipoallergén micellás víz • érzékeny bőrre • tisztító, smink eltávolító és nyugtató hatás • száraz és érzékeny bőrre • bőrgyógyászati és szemészeti ellenőrzés mellett tesztelték. 


Véleményem:
Én alapjáraton szeretem ezt a márkát, ahogy említettem már több cikkben is, mindig valami újat mutat, és mindegyik terméke hihetetlen jó. Más micellás vizekkel szemben fele annyi vegyi anyag ( ami lassan de roncsolja a bőrt.) van benne. A sminket, szennyeződést nagyon könnyen leszedni, és ápolja a bőrt. Nekem most ebben az időszakban kivan száradva a bőröm, nem annyira rugalmas mint a többi évszakban, de segített visszanyerni a bőröm eredeti állapotát. A csomagolás is elnyerte a tetszésem. Mindenképpen megér egy próbát utána úgy is megszereti az ember, és a többi termékről is csak ezt tudom mondani. 

Ti melyik terméket próbáltátok ettől a márkától? ♡
Puszi: 


You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Szia Dzseni:)
    Nagyon hasznos teszt volt, most ugy is elfogyott a micellas vizem, lehet megnezem ezt 😉
    Mar amugy probaltam a markat, nagxon kiraly a rozsas testradirjuk 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Remélem neked is bejön majd :)
      A rózsás testradírjukért oda vagyok, nagyon jó illata van :)
      Puszi

      Törlés
  2. Ilyenkor sajnálom, hogy nincs a közelünkben egy Auchan sem pedig szívesen kirpóbálnám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh, hát ez tényleg szomorú. De szerintem a Auchan Cosmia oldaláról tudsz rendelni, ha gondolod nézd meg :)
      Puszi

      Törlés