Interjú Eszterrel a hugsandcups.bs írónőjével.

by - vasárnap, szeptember 10, 2017

Sziasztok! Ismét egy interjút hoztam nektek. A mostani cikkben Eszterrel olvashattok egy kis interjút. Én imádtam olvasni a válaszait, a blogjára is szívesen látogatok vissza, amit ITT találtok. 
newspaper, photography, and black and white kép



1.Mesélsz egy kicsit magadról? Amit érdemes tudni rólad. 
-23 éves vidéki leányzó vagyok, most végeztem szociológia mesterképzésen, és épp az álláskeresők népes, de ettől függetlenül lelkes táborát bővítem. Introvertált, filozofikus alkat vagyok, akinek fontos a spiritualitás. Hobbijaim közé tartozik az írás, fotózás, kirándulás.


2.Mióta blogolsz? Miért kezdtél el blogolni? 
-Olyan régóta, hogy pontosan nem is tudom megmondani, de talán 2007-ben vagy 2009-ben nyitottam meg az első személyes blogomat a gportal-on. Befelé forduló természetem miatt nehezen barátkoztam, így gondolataimat és érzéseimet leginkább írásban fejeztem ki. 

3.Van valami különösebb oka, hogy ez a blogod neve?
-Igazából nincs, olyan nevet szerettem volna, ami jól hangzik, ugyanakkor kifejez engem és valamennyire azt is, hogy miről szól az oldal. A cím egy idézet, ami a tinédzserkori kedvenc sorozatomból, a Mentalistából van, és nagy tearajongóként én is hasonlóan vélekedek az italról. :)



4.Kik támogatnak téged ebben, hogy blogot vezetsz? 
-Nem nagyon szoktam reklámozni, hogy blogolok, vagy ha említem is a pontos címével kapcsolatban sokszor szégyenlős vagyok a postok személyes jellege miatt. Ez egy olyasfajta kettősség, - hogy idegeneknek, neten könnyebb beszélni személyes dolgokról, miközben a hozzátartozókkal nem mindig akaródzik megosztani - amit szerintem csak a bloggerek érthetnek igazán. :) Leginkább a párommal szoktam beszélni az oldalról.

5.Van valami nagyobb célod a blogolással?
-Nincsenek olyan irányú elképzeléseim, hogy ebből éljek meg, egyszerűen lételemem az írás, ha nem írhatok, rosszul érzem magam. Szeretnék fejlődni a kifejezésmódban, amit így lassan tíz év távlatából érzek is, és ez további erőt ad.

6.Mi a legnagyobb álmod az életben? 
-Igyekszem a jelenben élni, és nem túl sokat ábrándozni a jövőről, de persze nekem is vannak titkos, vagy kevésbé titkos álmaim. Ilyen például, hogy megjelentessek egy könyvet.

7.Melyik posztodra vagy a legbüszkébb is miért? 
-Sok hasonló témájú és jellegű bejegyzésem van, ezért nehéz egyet kiemelni. Ami most így eszembe jut, az a Miért nem sminkelek című poszt, mert személyes ugyanakkor megosztó és vitaindító dolgokról írok benne, amihez kellett egy kis bátorság.

8.Ért már negatív dolog a blogolással kapcsolatosan? 
-Nem igazán, persze negatív kommenteket kaptam, de ezekkel csak akkor foglalkozom, ha építő stílusban vannak megfogalmazva és/vagy helytállónak érzem őket. 

9.Szerinted egy blogger, hogy lesz sikeres? Mit kell tennie érte? 
-Nem tudnám megmondani a tuti receptet, mivel nem gondolom magam olyan sikeresnek. Persze vannak olyan ismérvek, amiket én is keresek az általam kedvelt oldalakban és ezek a következők: önazonosság, kapcsolattartás az olvasókkal, stilisztikai érzék. Jó, ha az ember fent van több közösségi oldalon, vagy különböző blogos csoportok tagja, ahol lehet új olvasókat gyűjteni.

10.Mit üzensz az olvasóidnak?

-Legfőképp azt, hogy nagyon sokat jelent a támogatásuk és jelenlétük, még akkor is, ha az csendes. Tudom, hogy nem mondom mindig, de minden egyes feliratkozás, komment, tetszikelés örömmel tölt el. És, ha van bármilyen véleményük,ötletük a bloggal kapcsolatban osszák meg velem bátran. 
Remélem még sokáig láthatlak el benneteket különböző tartalmakkal, kedves olvasók, hiszen ti teszitek a blogolást igazán élvezetessé.

Köszönöm az interjút!

Ha te is szeretnéd, hogy készítsek veled egy interjút mindenképp jelezd nekem. Kövess be, hogy ne maradj le egy cikkemről sem. 

Puszi:


You May Also Like

2 megjegyzés