Interjú Ginnyvel a GinnEase.bs írónőjével.

by - hétfő, augusztus 28, 2017

Sziasztok! A mai nap is egy interjút hoztam nektek. A mai interjúban egy nagyon aranyos lánnyal készítettem interjút, imádom olvasni a blogját, már hosszú ideje követem a blogját, és nagyon sok érdekeset olvastam ott. A blogját ITT találhatjátok.


coffee, drink, and newspaper kép


1. Mesélnél egy kicsit magadról? Amit érdemes tudni rólad. 

-Ennél a kérdésnél mindig nagyon nehéz megtalálni a mértéket a sok és kevés között, de megpróbálkozom vele. 16 éves introvertált  kollégista vagyok, szeretek írni, sorozatokat nézni minden mennyiségben és olvasni, miközben néha olyan furcsa dolgokat csinálok, mint például elkezdek magamtól  norvégul tanulni, vagy híres emberek utolsó szavait olvasgatom.

2. Mesélsz egy kicsit a blogodról is? 
-A blogom neve GinnEase, és azt kell tudni róla, hogy teljes egészében engem jelképez. Ha új sorozatba kezdek, új könyvet olvasok el, vagy akár magánéleti problémák merülnek fel, írok róla a blogon. Szeretek és igyekszem is aktuális lenni és többfajta témában írni, mindezt olyan formában, hogy az olvasók örömüket leljék benne.

3. Miért pont ez lett a neve? 
-Kicsivel több mint egy éve már, hogy kiválasztottam ezt a nevet – GinnEase. A kittenish.com-on olvastam egy cikket arról, hogyan válasszunk nevet a blogunknak, és Zsófi, az író, azt ajánlotta, a hozzánk közel álló, számunkra legkedvesebb dolgokat mixeljük össze. Nekem nem is kellett sokáig kirakóznom ezzel, mert akkoriban egy roszabb időszakból lábaltam ki, ami már egy jó ideje tartott, és sokszor csak Troye Sivan Ease című száma adta meg azt a megértést és megkönnyebbülést, amire szükségem volt, hogy mosolyogva kibírjak még egy és még egy napot. Így ez a szó (Ease, ami maga is megkönnyebbülést jelent) lett a központi gondolata a blognak. Egy olyan helyet akartam létrehozni, ami tényleg, 100%-osan én vagyok. A név első része pedig az írói álnevem „becézése” úgymond, ami számomra jelképezi a névtelenséget és ezzel a szabadságot. Másik dolog, amiért szerintem jól működik ez a név, mert ha nem tudjuk, hogyan kell kiejteni, úgy is hangozhat, Ginny’s.

4. Mikor szoktál bekövetni egy blogot? 
-Egy blogon leginkább a téma tart ott, mert az ember természetesen arról szeret olvasni, ami érdekli. A téma mellett szerintem nagyon fontos, hogy belevigyük a saját egyediségünket a blogunkba, és valami olyat tudjunk felmutatni, amit sehol máshol nem találhatunk. Ezt pedig csak úgy tudjuk elérni, ha szívből írunk.

5. Kiknek szoktad olvasni a blogját gyakran? 
-Mostanában leginkább lifesytle blogokat olvasok, Sárát, a Metaforaszennyezéstől, Vixet, a Köztes helyektől, Annát, A Maniac Girl’s Blog íróját, és Annát, a Pepitakastélytól, emellett be szoktam nézni Virághoz, aki könyves témákban ír a Never Let Me Go-n és A Könyvek szárnyánhoz Netrától. De még nagyon sok más blogra vagyok feliratkozva, akiket olvasok, de ők így a kedvencek.

6. Elértél már valamit a blogolással?
-Én nagyon büszke vagyok rá, hogy sikerült 39 embert (lassan 40, Uramatyám!) meghódítanom, akik bizalmat szavaztak nekem, hogy sok-sok érdekes cikkel látom el őket. Szerintem ez több mint elég, de elmondhatom a blogról, hogy bekerült a Jó blogok tárházába, kibírtam vele egy évet, ami először fordult elő velem és egy bloggal, és sok embert inspiráltam. Ezt azért jegyzem meg külön, mert mindig jó kommenteket olvasni, de mikor valaki azt írja, hogy inspiráltam, vagy motiváltam, az egy külön öröm.


7.Vannak olyan bloggerek akikkel tartod a kapcsolatot? Vagy akár már személyesen is találkoztál velük? 
-Régebben voltak egy-ketten, akikkel beszélgettem, de mostanra a kommunikáció köztem és más bloggerek közt leszűkült annyira, hogy olvassuk egymás posztjait, kommentelünk, Facebokon lájkoljuk egymás bejegyzéseit, és néha összeállunk egy projekt kedvéért. Az igazság, hogy ennek egyik oka, hogy visszahúzódó vagyok, a másik, hogy szociálisan gyakran lustának érzem magam, hogy másokkal csevegjek az interneten, így a kapcsolat előbb-utóbb elhal. Személyesen még nem találkoztam senkivel.

8.Mit szeretnél elérni a blogolással? Van nagyobb célod vele? 
-Erre a kérdésre nem igazán tudom a választ. Szeretném elérni, hogy sokan olvassanak, mert az állítások ellenére, a legtöbb blogger szerintem legfőképp az olvasókért, az olvasóknak ír, mint magának. Ezen kívül nincs más célom – nem akarok pénzt szerezni vele, sem hírnevet szerezni, egyszerűen az elismerést szeretném, hogy növekszik a blog megjelenítési száma, a rendszeres olvasók száma, és bizony a kommentek száma is. Tehát a célom, hogy ezekből még többet gyűjtsek.

9.Volt már negatív és pozitív élményed a blogolással? 
-Pozitív élményként  újra és újra szembesülök vele, milyen hihetetlen jófejek az olvasóim. Kommentelnek, lájkolnak, bíztatnak és motiválnak újra és újra. Negatív élmények is előfordultak sajnos, mióta blogolok. Elég forrófejű vagyok, így hamar fel lehet húzni, és ha elég mélyen érint a téma, ki is fejezem a véleményem, ami volt már, hogy rosszul sült el. Ilyenkor mindig magamba szállok, és jól meg is szidom magam, amiért csak bajt generálok magamnak.

10. Mit üzensz az olvasóidnak? 
-Az olvasóimnak azt üzenném, hogy kitartást hozzám és az élethez, legyetek önmagatok, akármennyire ciki vagy sem, éljetek a lehetőségeitekkel és nézzetek jó sok sorozatot. Köszönöm, hogy vagytok nekem,  és a szeretetet, amit nap mint nap kapok! Igyekszem nem úgy meghálálni, hogy hetekre eltünedezem.

Köszönöm az interjút.:)

Ha te is szeretnéd, hogy csináljak veled egy interjút mindenképp jelezd nekem.:) Tetszett a cikk akkor kövess be, hogy ne maradj le az újabb bejegyzéseimről.

Puszi:

You May Also Like

4 megjegyzés