Interjú Emesével a makeupheaven.blog írónőjével.

by - kedd, augusztus 15, 2017

Sziasztok! Ismét egy interjút hoztam nektek. Ebben a cikkben meg is szeretném köszönni mindenkinek akik eddig segítettek abban, hogy interjút tudjak készíteni. Ez számomra nagyon nagy lépés afelé, hogy elérjem a célom. A mai interjúban egy nagyon kedves lánnyal lesz interjúm, mindenképpen kövessétek a blogját, mert eszméletlen jól ír. Emese blogját ITT találhatjátok.


coffee, food, and breakfast kép


1. Mesélnél kicsit magadról. Mit érdemes tudni rólad? 
-Komjáti Emese vagyok, 25 éves, és jelenleg Budapesten élek. HR-esként dolgozom, pedig történelem-anglisztika szakon diplomáztam Egerben. A jövőben szeretnék sokkal többet foglalkozni kreatív szövegírással, mert ez az, ami igazán érdekel. Évekig hastáncoltam, cirkuszban is felléptem, és imádom a mopszokat. Van is egy 1 éves kiskutyám. Imádom a latin zenét, és a gasztronómiát. Elég sokrétű vagyok… 

2. Mikor, és miért kezdtél el blogolni?
-A Heavenly minutes blognál kezdtem el először írni. Dorottya a főszerkesztő hirdette meg a lehetőséget, és végül engem választott a jelentkezők közül. Ennek már lassan 4 éve. Ott szerettem meg igazán az írást, és ott is alakult ki a saját írói stílusom. 2016 őszén pedig elindult a Makeup Heaven, ami a saját gyermekem.

 3. Milyen témában foglalkozik a blogod? 
-Elsősorban smink és szépségápolás, ahogyan a név is mutatja, szeretnék ehhez hű maradni. A fő profilom a teszteken alapul, nagyon ritkán mutatok olyan terméket amit még soha nem próbáltam. A Lifestyle témakörön belül néha-néha megjelenik azért egy outfit vagy gasztro poszt is.

4. Melyik az a sminktermék amit bárkinek ajánlanál, és miért?
-A Sisel Timeless Foundation alapozója. Sajnos nagyon kevesen ismerik a márkát, pedig szuperjó. 100%-ban méreganyagmentes, ami hozzájárul ahhoz, hogy a bőröd egészséges maradjon. Mivel alapozónál az arcod egészéről beszélünk, ezért ez nagyon fontos. Mindemellett pedig olyan fedése és tartóssága van, hogy elképesztő. Én imádom! Kár, hogy elég borsos az ára…

 5.Támogat valaki téged a blogolásban?
-A családom, a barátaim, és a párom 100%-ban. Ha picit megakadok, elvesztem az ihletet, vagy egyszerűen csak belustulok ők azok akik segítenek ezen átlendülni.

 6.Tudnál mondani egy-egy negatív ill. pozitív élményt a blogolással kapcsolatban? 
-Pozitívat rengeteget. Új, nagyon szuper emberekkel ismerkedtem meg, sok új terméket próbálhattam ki, sok kapcsolatot építettem. Megtanultam a határidők fontosságát, sokat tanultam weboldal fejlesztésről, kép készítésről és szerkesztésről, ön-marketingről. Szerencsére ezidáig nagyon negatív élménnyel nem találkoztam.

7.Szerinted egy blogger, hogy érheti el azt, hogy többen olvassák ill. megjegyzést írjanak?
-Az első és legfontosabb a minőségi munka. Legyen szép a fotó (éles, jó kompozíció stb), egységes a stílus, jó a helyesírás, szép szövegmegformálás. A tartalom csakis ezután jöhet, aminek szintén minőséginek kell lennie. Számomra nagyon fontos a hitelesség is. Saját képeket használjak egy-egy teszt során, legyek őszinte. Ne írjam az alapozóról, hogy szuper fedése van, ha ez nem igaz… Fontos az aktivitás is, illetve az olvasók aktiválása: kérdésekkel, játékkal.

 8.Mit szeretnél elérni a blogolással?
-Ez nekem önkifejezés. Nem az a célom, hogy blogolásból éljek, és minél több pénzt keressek, vagy minél több ingyen terméket kapjak. Egyszerűen csak közléskényszerem és grafomániám van. Haha. Ha kipróbálok valamit és megtetszik, vagy épp ellenkezőleg, szeretem azt elmondani. Szeretem, és nagyon jól esik, ha valaki megkérdezi tőlem üzenetben, melyik korrektort vagy BB krémet ajánlom. Ez az igazi elismerés!

 9. Melyik az a termék ami most nyáron a kedvenced?
-Egyértelműen az Isadora Face Mist primere. Erről írtam is egy cikket, annyira jó. Mivel víz állagú maga a termék, és spray formában fújhatod az arcodra, nagyon frissítő. Jól hidratál és fixál. Számomra tökéletes.
Ha valakit bővebben érdekel, itt a link.

 10. Mit üzensz az olvasóidnak?
-Azt, hogy: köszönöm. Köszönöm, hogy több, mint ezren velem vannak, és olvassák a cikkeimet. Szeretném, ha egy jó kis közösség kialakulna. Ja, és azt se felejtsék el, hogy időről időre igyekszem meglepni őket. Hamarosan újra nyereményjátékunk indul!

Köszönöm az interjút! 

Ha te is szeretnéd, hogy készítsek veled egy interjút mindenképp jelezd nekem. 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés