Interjú Ellával az ellablogja.hu írónőjével.

by - csütörtök, augusztus 24, 2017

Sziasztok! Ismét egy interjút hoztam nektek. A mai cikkben Ellával készítettem el egy interjút.Nagyon érdekes és jó dolgokat olvashattam nála. Mindig szívesen megyek vissza hozzá.  ITT találhatjátok a blogját.


breakfast, food, and tea kép


1.Mesélsz egy kicsit magadról? Amit szerinted érdemes tudni rólad.

-Ella vagyok, 20 éves, a kreatívan elnevezett ellablogja.hu írója. Észak-keleten élek egy nyáron párás, télen szmogos kisvárosban. Jelenleg nem szeretném felfedni sem az arcom, sem a vezetéknevem; nem azért, mert szégyellek blogolni, de egyelőre kényelmes az anonimitás. Szeretek írni, olvasni és elcseszni az időt a gép előtt. Érdekel még a fotózás is, szeretnék profibb lenni egyszer.



2. Hogyan kezdtél el blogolni? Mesélsz erről is egy kicsit?
-Idén májusban nyitottam meg az oldalt. Eleinte a kinézetét birizgáltam, majd kiraktam az első posztot, amikor úgy véltem, jól néz ki. A nyáron vettem saját domaint is, hogy azért profibbnak nézzen ki. 😀 Az ötlet, hogy én ezt akarom csinálni, már nem tudom, honnan jött. Csak akartam egy felületet, ahol kifejezhetem önmagam anélkül, hogy történeteket kéne kitalálnom, mint egy regénynél.

3. Mivel foglalkozik a blogod, és miért pont ezzel?
-Az a "szlogenem", hogy lifestyle blog másképpen. Ez alatt azt értem, hogy személyes is, amibe beleviszem az egyéniségem meg a humorom, és nem csak simán életmód. Egy befelé forduló egyetemista életmódja.
Aki ismer, az tudja, hogy nehezen szocializálódom, szóval a bejegyzéseimmel (főleg a tanévkezdés után) szeretnék betekintést adni egy introvertált ember fejébe. Mi történik az egyetemen, vicces sztorik és vélemények. Rengeteg vélemény.

4. Milyen blogokat szoktál követni leginkább?
-A hozzám hasonló témájúakat. A személyes, de szórakoztató/érdekes/valamiért más blogokat. A sima életmód is vonz persze, de szeretek mások véleményeiről, világnézetéről olvasni. Legyen benne egy darab belőled.

5.Vannak olyan bloggerek akikkel tartod a kapcsolatot?
-Nem igazán, mert még új vagyok. Követek pár blogot, azok közül voltak már, akik kommenteltek nálam. Meg két lánnyal kölcsönösen követjük egymást twitteren, de ezeket nem mondanám valódi kapcsolattartásnak.

6.Elszeretnél érni valamit a blogolással? Van nagyobb célod?
-Persze, mint minden bloggernek, nekem is a vágyaim közé tartozik az írással való pénzkeresés. Kisebb koromban újságíró szerettem volna lenni, így ha más, nagyobb oldalaknak is írhatnék, egy álom lenne beteljesülve. Nem beszélve arról, hogy ismert bloggerként a regénykiadás is esélyesebb, amit világéletemben szerettem volna.

7.Milyen volt a nyarad? Mesélsz egy kicsit róla, ami említésre méltó emlék?
-Nem voltak filmbeillő, izgalmas kalandjaim sajnos. Tervben volt, hogy a barátommal utazgatunk vonattal ide-oda az országban, de persze nem jött össze. Amiért viszont rendkívül hálás vagyok neki, hogy még ebben a nehéz időszakomban is "csinált" nekem egy élvezetes nyarat, amiben volt jó buli, éjszakába nyúló beszélgetések, és sok nevetés. Meg egy rohadt jó strandolás. 😀
A környékünkön a kedvenc strandomat nemrég kibővítették, így a külső és belső részen is volt medenceválaszték. Rengeteget játszottunk a vízben (nem kell félreérteni, szó szerint mondom), szóval király volt.

8.Szerinted egy blogger, hogyan lesz sikeres író?
-Író mint könyv szerzője? Vagy csak bloggerként? Mindkettőnél nyilván a fogalmazáskészség a legfontosabb, csak aztán jön szorosan mögötte a kreativitás. Nem árt, ha valamiért megkapó a személyiséged mások számára. Na meg sokoldalúnak is kell lenni, mert ha mindig ugyanarról írsz, csak más szavakkal, akkor megunnak az emberek.

9.Kik támogatnak téged az írásban?
-Hát, egyelőre csak anyukám meg a barátom tudnak a blogomról. Anya annyit mondott, hogy "mintha nem érdekelne más magadon kívül", mert a favourites tagbe nem írtam bele őt a "mit szeretek?" kategóriába. 🙂 A barátom viszont minden bejegyzésemet lelkesen elolvassa - volt olyan sor, amin fel is röhögött, úgyhogy olyan rossz nem lehetek.
A facebookon való nyilvános megosztás még várat magára, mert félek az ismerőseim véleményétől, de majd egyszer talán.

10. Mit üzensz az olvasóidnak?
-Azt, hogy köszönöm, ha követtek és olvastok. Máskülönben csak a falhoz (monitorhoz) beszélnék.


Köszönöm az interjút! :)

Ha te is szeretnéd, hogy készítsek veled egy interjút, mindenképp jelezd nekem. Tetszett a cikk, akkor kövess be, hogy ne maradj le az új bejegyzéseimről. 

Puszi: 

You May Also Like

0 megjegyzés