Interjú Vix-el a Köztes helyek írójával.

by - szerda, július 26, 2017

Sziasztok! Múltkor nézegettem a blogokat, és rátaláltam Beatrix oldalára, nagyon megtetszett. Gondoltam csinálok vele egy interjút. Meg is beszéltük, neki is tetszett az ötlet és belement.  ITT találhatjátok a blogot! 


1. Mi az oka ami miatt elkezdtél blogolni? 
-Nagyjából öt-hat éve kezdtem el blogolni, és mint sokan mások, úgy én is azért kezdtem bele, hogy legyen egy hely, ahol megoszthatom a világgal a gondolataimat és az érzéseimet. Mindig is szerettem írni, a blogolás pedig pont megfelelő hobbinak tűnt egy olyan személy számára, mint én - azt hiszem, mondhatjuk azt is, hogy leginkább az írásért magért blogolok. Meg aztán gyakran sokat segít, ha kiírhatom magamból az érzéseimet. 

2. ' Én és a pszichológia ' mesélsz erről egy kicsit? Miért ezt választottad? Tetszik? stb. 
-Az Én és a pszichológia egy cikksorozat a blogomon, amihez jelenleg két bejegyzés kapcsolódik, de a későbbiekben még tervezem növelni ezek sorát. A bejegyzésekben a pszichológiáról és magáról a pszichológus képzésről írok, hasznos tényeket és tippeket vegyítve a saját véleményemmel. Igazság szerint azért kezdtem bele ebbe a sorozatba, mert pszichológus tanhallgatóként közel áll hozzám ez a téma, valamint szerettem volna egy kis segítséget nyújtani azoknak, akik esetleg a későbbiekben pszichológiát szeretnének tanulni. Ugyanis azt tapasztaltam, hogy nagyon sok fontos részletről nem esik szó sehol sem,  amik pedig fontosak a végleges döntés meghozásában. A cikksorozat célja, hogy a "jövő nemzedéke" kicsit tisztábban lássa a dolgokat, mint ahogy azt régen én láttam.

3. A blogolással mit szeretnél elérni? Vannak vele nagyobb céljaid? 
-Nem nagyon vannak kitűzött céljaim a blogolás terén, számomra ez elsődlegesen mindig is egy hobbi volt, és bár szeretném, ha egyre többen ismernék meg a blogomat, úgy érzem, ezen nem fogok változtatni. Leginkább az írás öröme motivál a blogom vezetésekor, ezt pedig nem szeretném azzal elrontani, hogy a több olvasó miatt kényszeresen gyártsam a bejegyzéseket. Úgyhogy a legnagyobb célom az, hogy a blogomat látogató embereknek tetsszen, amit csinálok, és érdekelje őket annyira, hogy később visszajöjjenek.

4. Kik a kedvenc bloggereid? 
-Elég sok blogot követek, de érdekes, hogy a nagyon híres, nagyon nagy olvasótáborral rendelkező blogok sosem tudtak megfogni igazán. A cseréimet mindig figyelemmel követem, így őket mondanám a kedvenceimnek. 

5. Értél már el valamit a blogolással idáig?
-Semmi különleges díjat vagy kitüntetést nem kaptam érte, és különösen sokan sosem követték azt, hogy én mit írkálok a blogomra, és szerintem ez így rendjén is van.  

6. Mik azok a helyek ahova eddig eljutottál? Hova szeretnél még eljutni? 
-Szerencsésnek mondhatom magam, ugyanis eddigi életem során elég sok helyre eljutottam már. Ezt leginkább a szüleimnek köszönhetem, hiszen ők nevelték belém az utazás iránti vágyat, és ők voltak azok, akik mindig támogatták az utazásaimat. Jártam már Rómában, Londonban, Barcelonában, Brüsszelben és Párizsban is, valamint közelebbi helyeken is, mint például Románia, Németország vagy Horvátország. Még nagyon sok hely van, ahova egyszer el szeretnék jutni, de a legnagyobb vágyam Izland és Japán. 

7. A körülötted lévők mit szóltak ahhoz, hogy blogolsz? 
-Nagyon sokáig senki sem tudott arról a környezetemben, hogy blogolok, de mostanra azért nyíltabb vagyok ezzel kapcsolatban. Legrégebb óta a barátom tud arról, hogy blogolok, és ő mindig is támogatott ebben, meg érdeklődött eziránt az oldalam iránt is. Aztán később elárultam két jó barátnőmnek is, hogy mi a blogom címe, és ők is nagyon pozitívan álltak hozzá a dologhoz. Az mondjuk vicces, hogy először mindenkinek az volt a reakciója, hogy átnézte az összes bejegyzésemet, hátha talál magáról valami említést. 

8. Mi az oka annak, hogy ' Köztes Helyek ' lett a blogod címe? 
-Amikor a blogomat nyitottam, épp túl voltam az érettségin és előttem volt az egyetem és a különélés izgalmas lehetősége. Egyszerűen úgy éreztem, mintha egy köztes állapotban lennék, valahol a gyermek-és a felnőttkor között. Egy olyan úton, amin már elindultam, de még közel sem értem célba. Többek között ez inspirálta a blogom címét.

9. Leírnád magad pár szóban?
-Optimista, bolondos, örökké gyermeklelkű, empatikus, kreatív és békeszerető. Azt hiszem, ez a pár tulajdonság elég jól leírja azt, hogy milyen személy vagyok.

10. Mit üzensz az olvasóidnak?
-Azt, hogy nagyon hálás vagyok nekik, amiért olvasnak és kitartanak mellettem, és hogy mindegyikük egy csodálatos ember, aki a maga módján értékes és szeretetre méltó. És hogy ezt sosem szabad elfelejteniük. 

Köszönöm az interjút!

Ha te is szeretnéd, hogy készítsek veled egy interjút mindenképp jelezd nekem. 
Kövessétek figyelemmel a blogot, és az intagram oldalam mert hamarosan nyeremény játék várható! 
Puszi:

You May Also Like

0 megjegyzés