Interjú Vampyval a Wonderful Life írójával.

by - hétfő, május 22, 2017

Sziasztok! :) Ismét egy Interjút hoztam nektek. Egy bloggertársam felkeresett, hogy kiszeretné próbálni magát így hát bele is vágtunk egy interjúba. Mivel leginkább az interjúk tetszenek nektek ( a szavazatok ezt mutatják ) így szívesen készítek. A mai vendégem Vampy


1. Hogy-hogy elkezdtél blogolni?
-Először csak fotóztam, mivel az a fő hobbim, bár a jövőben ezzel szeretnék foglalkozni. A képeimet raktam fel a blogra, aztán jött egy ötletem, hogy leírom milyen volt egy elhagyatott helyen fotózni. Azt hiszem ez volt az indulás. Ezután támadt még pár ötletem, így a sima fotós blogomat átalakítottam egy kicsit személyesebbé. Innentől pedig már azért blogolok, hogy kiírjam magamból amit épp érzek, vagy gondolok, esetleg megosszam másokkal merre jártam, vagy mit éltem át. Emellett kicsit próbálom azt a célt elérni, hogy ne legyen annyi kiközösítés a világban. Valami olyasmit, hogy ne bántsuk vagy ítéljünk el valakit azért mert mondjuk punk, rocker, duci, meleg, vagy csak szimplán furább mint a többiek. Upsz kicsit elkanyarodtam...

2.Volt már blogod a Wonderul előtt is? 
-Igen, még blog.hu-n oda csak képek kerültek fel. Aztán arra úgy rá is untam, meg nem is tetszett az újjá alakított gépház, így átjöttem G-portálra azóta pedig ezen vagyok.

3. Mivel foglalkozik leginkább az oldalad? 
-Mondhatni mindennel ami érdekel, de főként különböző élménybeszámolókkal, a gondolatmeneteimmel, meg a fotózással, azon belül is azzal, hogy épp mit fotóztam. Majdnem olyan mint egy kis napló, amit mások is láthatnak. Legalábbis én még sosem írtam naplót, de így képzelem el a sajátomat.

4. Mik érdekelnek még a blogoláson kívül? 
-A fotózás, videózás is, bár az inkább csak úgy hobbi, és jó szórakozás egyben. Természetfeletti dolgok, mint például paranormális élmények, ezekről bármikor, és bármeddig el tudok beszélgetni, emellett a csillagjegyek sem állnak távol az érdeklődési körömtől. A pszichológia is érdekel, mint az emberek ismerete, meg a mentális betegségek is. Az elhagyatott helyeknek meg a szerelmese vagyok, így azt is ide sorolnám. Szeretek ilyen helyeken császkálni és felfedezni őket. De hogy teljes legyen a lista az állatokat és a természetet is legalább ennyire szeretem.


5. A barátaid mit szóltak ahhoz, hogy blogolsz? 
-Igazság szerint nem sok mindent. Néha még szokták is olvasni ha épp szerepelnek benne ők is, vagy olyan témát boncolgatok ami őket is érdekli. Az egyik barátnőm pedig blogolt egy ideig, most pedig újra kezdené, csak várja, hogy jöjjön egy indító löket az élettől. Remélem lassan el jön ez a pillanat is. Egy másik barátnőm is mondhatni hasonló helyzetben van, ugyanis Angliában youtube-ozik. Egyszer volt szó közös csatornáról vele is, meg nyáron a másik barátnőmmel is csak én jobban szeretek írni, vagy a kamera mögött lenni mintsem előtte.

6.Bemutatkozásodba olvastam, hogy nem rettensz meg a horrorfilmektől? Felsorolnál párat a kedvenceidből? 
-Horrorfilmek? Jöhetnek. A kedvenc filmekkel viszont mindig hadilábon állok, mert először nincs ötletem a sok közül, aztán eszembe jut egyszerre egy csomó. De akkor itt van pár csemege; Ideglelés Csernobilban, Démonok között 1-2, A vonat, Silent Hill, Átok, Az ajtó mögött, Ouija, Rec, Kör, A tüske, Halál szaga, Síri találkozások, és bár nem film, de eszméletlen jó, az összes Amerikai Horror Sztori rész. Most így ennyi jutott eszembe hirtelen

7. Mit szeretnél elérni a blogolással? Vagy csak hobbiként csinálod? 
-Is-is. De igazság szerint a blogoláson keresztül találtam meg igazán önmagam, ami nem könnyű szerintem egy embernek sem, vagy csak nagyon ritka. De nagyrészt szeretném kicsit színesebbé tenni mások napját egy-egy bejegyzéssel. Emellett felhívni olyan dolgokra a figyelmet amik szerintem fontosabbak. Fontosabbak mint egy matek, vagy fizika óra az iskolában. Betenném órának például a pszichológiát is kötelezőként. Mivel rengetegszer vagyunk előítéletesek, vagy épp figyelmetlenek a környezetünkkel szemben. Sokszor nem tudunk megoldani egy olyan élet által összeállított képletet, ami akár a jövőnkbe is kerül. Nem tudnunk kezelni sok kapcsolati problémát, szerelmi, baráti, családi, vagy családi vagy akár munkakapcsolatról is legyen szó. Emellett sokan egy képet követünk, holott mindenki egyedi a maga módján, de rengetegen nem merik felvállalni, mert a környezetük mit is szólna hozzá? Jobb esetben semmit, de rosszabban pedig kiközösítené, vagy bántalmazná. Ezek szerintem fontosak, és fel kéne rá hívni a figyelmet. Ahogyan arra is, hogy felismerjük ha valakinek valami rejtett problémája van, mert ezeknek vannak tünetei, csak a környezet nem figyel rá eléggé. De legyen csak egy apró dolog amit el szeretnék érni, legyünk picit türelmesebbek, és figyelmesebbek, vagy kedvesebbek.

8.Volt már negatív élményed a blogolással kapcsolatba? Ha igen, mi volt az? 
-Konkrétan rossz élményem még nem volt. Azt hiszem mondhatom magamról azt, hogy szerencsés vagyok, mivel nem talált még meg egy negatív trollkodós emberke sem. Viszont volt egy mélypontom lelkileg az életemben, ami kihatott a blogra is. Egy olvasóm pedig írt egy kommentet, amiben semmi rossz indulat nem volt, sőt, próbált kicsit ösztönözni a szavaival, hogy álljak már talpra. Ez picit akkor szíven ütött, de a komment elolvasását követő más nap belegondoltam, és utólag úgy éreztem, hogy hálás vagyok neki. Pedig akkor este mikor megláttam azt a pár sort úgy voltam vele, hogy talán abba kéne hagynom a blogolást. Ha vagy egy problémája az embernek azt kell megszüntetnie, nem pedig azt, ahonnan kap rá figyelmeztetést. Ezt is megtanultam, és újra elkanyarodtam...

9. Melyik a kedvenc bejegyzésed? Kitudnál emelni egyet? 
-Ezen még sosem gondolkoztam, de azt hiszem a Balatoni nyaralós bejegyzések. Azt nagyon élveztem megírni. Meg még talán ide sorolnám a csillagjegyest, amikor a könyvből, és saját tapasztalatból írtam meg minden héten egy csillagjegy jellemzőit. Ezzel a kérdéssel megfogtál.

10. Mit üzensz az olvasóidnak? 
-Hogy legyenek önmaguk, találják meg azt a stílust, amitől blodogok és kiegyensúlyozottak lehetnek. Hisz míg nem vagyunk rendben önmagunkkal, addig másokkal sem leszünk rendben. Legyenek kedvesebbek, türelmesebbek, és soha ne hagyják magukat cserben, mert minden rossz után jön valami jó, ahogy egy barátnőm mondaná, lehet bármilyen vihar, óriási villámokkal, jégesővel, a végén ott lesz a szivárvány. 🙂

Végül és nem utolsó sorban pedig köszönöm nekik, hogy követik a blogom, még ha épp nem is vagyok toppon. Jóban és rosszban is figyelemmel kísérnek, és ha nagyon el vagyok veszve, felhívják rá a figyelmet.Ők az én kis hétköznapi hőseim!

Köszönöm az interjút! :)

Ha te is kiszeretnéd próbálni magad akkor írj nekem, és akkor megbeszéljük. Remélem, hogy tetszett. Kövess be, hogy a legújabb cikkeimet elsők között olvasd el. 


You May Also Like

0 megjegyzés